Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu pikkasen samaa ihmettelen?Ei ole tietoa, mutta kysyn näin off topicina, että miksi hitossa haluat rampauttaa ko. pyörän mutkaominaisuudet? Koska kääntymiseen tuo vaikuttaa ihan järkyttävästi jo...
Jos pyörä on kikkailuvehje, sillä tuskin ajetaan +250 nopeuksia ja miten Saksa tähän liittyy?Noissa "ei alkuperäinen" -rengaskoissa kannattaa sitten Saksassa katsoa tarkkaan sen ekan +250 km/h tankin jälkeen, ettei osu mihinkään.
Siis hetkonen. Mikäs se tämmönen kikka oikein on? (kyselee offtopic tyhmä)kyllä siinä sen verran on marginaalia että 200 mahtuu, mutta eriasia onko siinä mitään järkeä, vakio 190/50 on kuitenkin mun mielestä jo ihan "magee", enemmän sitä katu-uskottavuutta saavuttaa kun polttaa reunat rakoille, voi toteuttaa vakka bikelehden sukkahousukikalla jos ei muuten meinaa onnistua.
Tuolta löytyySiis hetkonen. Mikäs se tämmönen kikka oikein on? (kyselee offtopic tyhmä)kyllä siinä sen verran on marginaalia että 200 mahtuu, mutta eriasia onko siinä mitään järkeä, vakio 190/50 on kuitenkin mun mielestä jo ihan "magee", enemmän sitä katu-uskottavuutta saavuttaa kun polttaa reunat rakoille, voi toteuttaa vakka bikelehden sukkahousukikalla jos ei muuten meinaa onnistua.
Hei thänks!Tuolta löytyySiis hetkonen. Mikäs se tämmönen kikka oikein on? (kyselee offtopic tyhmä)kyllä siinä sen verran on marginaalia että 200 mahtuu, mutta eriasia onko siinä mitään järkeä, vakio 190/50 on kuitenkin mun mielestä jo ihan "magee", enemmän sitä katu-uskottavuutta saavuttaa kun polttaa reunat rakoille, voi toteuttaa vakka bikelehden sukkahousukikalla jos ei muuten meinaa onnistua.![]()