Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ikkunasta ulos katsellessa tulee mieleen, että kannattaisikohan noiden "ulossidottavien" olla mieluummin näitä uusia 18kpl muovipakkauksia...?Nuo 9 laatikkoa jäi kyllä sitomatta pyörän ulkopuolelle, vaikka kieltämättä sekin kyllä mielessä kävi!
mistäköhän liennee tuo kuva? cosova ta joku muu.Skootterimiehet ovat surkeita vesipoikia, kyllä Gessumies on eri mies
![]()
Kyyyyyyllähän sitä varreen(kin) saa keikyä mahtumaan, mutta valitettavasti on myönnettävä, että tämän vankkumattoman ohrapirtelön-kannatusmaassa ollaan asian edellä, myös gessun suunnitteluosastolla... Särmät kulmat luovat lisää potenttiaalista sidontapintalaa vesivarannoille, jotta tiettämättömien taipaleiden taakse pääsee VARMASTI ilman nestehukkaa!Ei siihen gessua tarvita!
![]()
Molempiin sivulaukkuihin + takalaukkuun menee heleposti kuusi lootaa.
Takapenkille niin monta kuin kehtaa...
Mä vein lukottoman Vario topcasen Espoon RM Heinolle, ostin siihen lukon, ja he sarjoittivat sen pyörän avaimelle ilmaiseksi. Jokapaikassa ei Suomessakaan revitä asiakkaalta kaikkia rahoja, vaan osataan palvella ajatuksella.On sinänsä normaalia että suomessa kaikki maksaa... mutta Saksan suurella maaperällä asiat voivat olla toisin.
Itse ostin Saksassa merkkiliikkeestä alkuperäisen bemun laukun (topcase), hän pyysi multa avaimen ja sarjoitti laukun lukon ilmaiseksi. Laukun ovh huomattavasti halvempi kuin suomessa ja alennukset tulivat helpommin kuin suomessa voisi kuvitellakkaan.
Jep, Harri teki saman palveluksen minullekin pari vuotta takaperin, aikaa siinä tärvääntyi muutama minuutti.Mä vein lukottoman Vario topcasen Espoon RM Heinolle, ostin siihen lukon, ja he sarjoittivat sen pyörän avaimelle ilmaiseksi. Jokapaikassa ei Suomessakaan revitä asiakkaalta kaikkia rahoja, vaan osataan palvella ajatuksella.On sinänsä normaalia että suomessa kaikki maksaa... mutta Saksan suurella maaperällä asiat voivat olla toisin.
Itse ostin Saksassa merkkiliikkeestä alkuperäisen bemun laukun (topcase), hän pyysi multa avaimen ja sarjoitti laukun lukon ilmaiseksi. Laukun ovh huomattavasti halvempi kuin suomessa ja alennukset tulivat helpommin kuin suomessa voisi kuvitellakkaan.