Choke sanoi:Tuo on hankintalistalla...ei taida Suomen maalta saada, ainakaan järkirahaan??
Rehellisesti en tiedä koska en edes yrittänyt, tilasin GPS Citystä ja ainakin tämän yhden tilauksen perusteella asiallinen putiikki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Choke sanoi:Tuo on hankintalistalla...ei taida Suomen maalta saada, ainakaan järkirahaan??
hidas57 sanoi:Olen myös tänä kesänä Motoparkissa huomannut, että tuolla Q-mokkulalla piirretty reitti ei vastaa yhtä hyvin karttaa kuin viime kesänä. Epäilin uuden takakameran häiritsevän, se on vain 10-15cm päässä mokkulasta, eikä sitä ennen ollut. Täytyy välillä kokeilla ottaa kamera pois. Jos nyt muistan.
Tai sitten se naapuruston kestovalittaja on hankkinut häirintälaitteen.![]()
okvp sanoi:Kumma juttu ,olisi kuskin selän luullut blokkaavan kaiken signaalin, mutta kyllä se kamera selkeästi häiritsi vielä enemmän.
shyhander sanoi:Kamerassa wifi (päällä)?
LoneWolf sanoi:Ongelma todennäköisesti ei ole signaalin blokkaantuminen vaan radiohäiriöt.
Kaikki sähkölaitteet tuottavat enemmän tai vähemmän radiohäiriötä. GPS-satelliitin lähetysteho on noin 25W (antennin suuntaavuus huomioituna 500W) ja matkaa satelliitista maahan on noin 20000km joten perille tuleva signaali on todella heikko, pienikin häiriö voi sotkea vastaanoton.
okvp sanoi:Ok, ehkä se kameran elektroniikka sittenkin häiritsee... tosin pyörässä on huimasti paljon voimakkaampia signaalinlähteitä esim. sytytys, joiden luulisi sotkevan enemmän kuin tuon kameran matalajännitteinen elektroniikka...
Mulla sama tänä vuonna.LoneWolf sanoi:Menee vähän offtopicin puolelle mutta sitten kun kyllästytte vaihtamaan noita Qstarzeja uusiin hankkikaa Dual XGPS160, hieman kalliimpi mutta toiminut mainiosti.
Mä oon teipannu keskelle etukatteeseen: https://racedac.com/biiemwii/2018-06-02-Alastaro_org.jpgtonde8 sanoi:Mikäs on nyt toimivaksi havaittu asennus paikka mokkulalle ?
JMH sanoi:Markalla saa markan tavaran:
XGPS160 - SkyPro GPS Receiver
Tää on hyvä.
cSnake sanoi:on pätkiny välillä pahastikin, tankin päällä ollut teipattuna
cSnake sanoi:Onko tuo Garmin Glo sen kummempi, kumpaa porukka suosittelis?
scuuba sanoi:Mä oon teipannu keskelle etukatteeseen: https://racedac.com/biiemwii/2018-06-02-Alastaro_org.jpg
Lisäksi gepsin antenni ei tykkää peltisestä tankista.Tumppi sanoi:Ei välttämättä ole mokkulasta kiinni. Sijoituspaikasta pitäisi olla suora näkyvyys taivaalle joka suuntaan, kuski peittää tuolla sioituksella näkyvyyttä. Joskus totesin asian ja siirsin vastaanottimen takakatteen päälle. Siihen loppui pätkiminen.
Toki varmaan on laitteestakin kiinni paljonko se sietää häiriöitä.
Se o lasikuidusta tehty kiinnityskohta gopron jatkovarsille. Tuossa vielä tekovaiheessa:KawaJava sanoi:Mikä keikäle sulla on tossa takakatteessa? Menee läpi katteen ihan tossa perässä?