Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohon on kaksi syytä. Bandit on tehty halvaksi, siinä ei ole edes uutena ollut mitään hi-techiä, vaan kaikki osat ja ratkaisut on edellisen vuosikymmenen sporttimalleissa testattuja (ja kustannusmielessä kuoletettuja) ratkaisuja.Ison Banditin ja VFR:n erot vielä mietityttävät, tosin koeajo nekin varmasti ratkaisee. Johtuuko se luotettavammasta/paremmasta tekniikasta vai miksi VFR on niin paljon kalliimpi verrattuna sitä isompaan Bandittiin?
Yksi ääni lisää....Jees... VFRYksi sana... VFR
Köhhh, kyykyt?? Onko vaikkapa mainostamani CBR1000F tai vaikkapa Bandit tai GSX-F kyykkyjä? Höpö höpö. Tankillisen (+ 300 km) ajaa tonnisella Cebarilla sen kummemmin kuskin tai matkustajan väsymättä helposti eikä ajoasennossa todellakaan maata tankin päällä.Pikku vinkki vaan, mua varmaa nyljetää elävänä täst mut, unohda ne kyykyt jos matkapyörää haet.
Soita sinne merkkihuoltoon ja kysy. Mulla puuttui yksi niistä väitetyistä huolloista...oli kuitenkin vain normi öljyhuolto joten en välittänyt kun pyörä muuten oli hyvä.Pyörää on kuulemma käytetty merkkihuolloissa mutta enpä tiedä kuinka paljon siihen pystyy luottamaan. Eniten siinä ehkä mietityttää se kuinka helppoa mopoa on myydä eteenpäin ilman huoltokirjaa?
Kerranki oon Köpin kanssa olevinani erimieltä. Vanha Deauville ei oikein kestä kahden kamoja -siis pakkausta; keula kevenee...Luotettava ja helppohoitoinen matkapeli kahdelle; Honda Deauville.
Mulla on samanlainen laite ja voin suositella. Tosin maksoin siitä jobbarille keväällä reilun 7k€ rekiströitynä ja verot maksettuna.Löysin sopivanoloiset VFR:n (vm2001, 33000km, 8800€) mutta siinä epäilyttää hieman huoltokirjan puuttuminen. Huoltokirja on kuulemma varastettu, kuullostaa minun korvaani vähän erikoiselta.
Siinä ei ole tehoa eikä vääntöä Hirveästi,Luotettava ja helppohoitoinen matkapeli kahdelle; Honda Deauville.