• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyöräni varastettiin viime yönä.....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawamimmi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Et silleen  
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif

Punainen kawasaki EN500 sai viime yönä (27.8 - 28.8) "jalat" alleen Porvoossa... Tulin illalla duunista klo 22.15 ja aamulla läksin klo 6.45.... Sillä välillä joku p********n oli vienyt pyörän talon parkkipaikalta. Rekisterinumero on JA-796, jos joku sattuisi vaikka näkemään vilauksen "Tyynestäni"  
bawling.gif
bawling.gif

Tein aamulla heti ilmoituksen ja poliisi vaan totesi, että harvinaista....Moottoripyöriä on kuulemma varastettu Porvoossa vähän..... Olisi edes "p********n" vienyt jonkun muun kuin minun AINOAN kulkuvälineeni.

PRKL, kun kustomitkin kelpaa jo. Multa vietiin 2 kertaa tosta parkkikselta auto. Pyörää olen aina pitänyt lämmitystolpassa kiinni karkaistulla ketjulla ja munalukolla.
Tiedän tunteen kun kulkupeli varastetaan ja käräjillekiin oli pakko mennä sakon uhalla, itse täysin syyttömänä. Eiköhän toi aika äkkiä löydy. Osanottoni
pftroest.gif

Et silleen  
veryangry.gif
veryangry.gif
veryangry.gif

Punainen kawasaki EN500 sai viime yönä (27.8 - 28.8) "jalat" alleen Porvoossa... Tulin illalla duunista klo 22.15 ja aamulla läksin klo 6.45.... Sillä välillä joku p********n oli vienyt pyörän talon parkkipaikalta. Rekisterinumero on JA-796, jos joku sattuisi vaikka näkemään vilauksen "Tyynestäni"  
bawling.gif
bawling.gif

Tein aamulla heti ilmoituksen ja poliisi vaan totesi, että harvinaista....Moottoripyöriä on kuulemma varastettu Porvoossa vähän..... Olisi edes "p********n" vienyt jonkun muun kuin minun AINOAN kulkuvälineeni.
Voi raasua
pftroest.gif

Olikos sulla millaiset lukitukset pyörässä? Esim ketjulla tms lenkillä?

:vihainen:Vihaks pistää sun puolesta! Pidetään silmät auki.
Mitähän sitä lohdutukseksi sanois. Toivotaan kuitenkin parasta, että pyörä löytyy nopeasti ja kunnossa.
confused_orig.gif

Voi helvetti että tommonen vituttaa, toivottavasti pyörä löytyy ja syylliset hukkuu jokeen.

033102ass_1_prv.gif
juttu
veryangry.gif
Eipä tässä kai voi kuin pitää silmänsä auki ja
pftroest.gif
confused_orig.gif

Fillari pitänee tosiaan varustaa jollain mekaanisella esteellä s.e. sitä ei ainakaan työntämällä paikalta pois saada. Ehkä joku alkeellinenkin jarrulevylukko olisi sellainen pikkunäppärä väline joka karsisi ainakin nämä sunnuntaiyrittäjät pois joukosta
lookaround_orig.gif
Paljaana oleva virtalukko kun voidaan oikeilla työkaluilla aika helposti vain nyppäistä pois, ilman meteliäkin => rattilukko poistuu samalla ja avoin virtalukon pohja on ruuvarilla käännettävissä = startti ja menox
sad_orig.gif
Tietty elektroniikkapuolella joku ajonesto (yksinkertaisimmillaan pelkkä kytkin lukittavan penkin alla) estäisi noin helpon startin, mutta se ei estä fillarin tönimistä hiukka sivummalle tarkempaa tutkiskelua varten
sad_orig.gif
Autoissa ainakin lakisääteinen ajonesto on kummasti rauhoittanut tilannetta näiden satunnais-yrittäjien osalta. Ammattilaisethan vie fillarisi vaikka lukitusta tallista jos niikseen tulee
crazy.gif

Toivottavasti mopo löytyy ja vielä ehjänä. Olisikohan ollut huviajeluun jollakin tarve vai tarvitsisiko joku jotakin varaosia...? Tuommoiset varkaat v..tuttaa, toivottavasti osuisi heidänkin kohdalle joskus moinen että tietäisivät miltä tuntuu.
Asiaan liittyen, olisiko orgin porukoilla ehdotuksia miten estää tai kiusata varkaita? Esim. lukituksen ja varashälyttimen lisäksi moottorin nro muistiin, merkataan sivukoppien ja lokareiden sisäpuolelle rekisterinumero tms.?
230VAC:ta ei varmaankaan kannata runkoon johtaa, voi tulla syyte

confused_orig.gif

Joka tapauksessa pidetään silmät auki jos mopo tulee näkyville.

Pyörä on löytynyt, valitettavasti se oli oli osallisena kolarissa jossa etupäähän tuli vauriota ja ilmeisesti myös anastajalle. Tarkemmat tiedot tulossa myöhemmin, ehkä.

Anastaja kovassa humalassa nuori poika kyydissä.
Pyörä anastettiin viime yönä, ja tänään noin kello 19.30 pamahti. Vauhtia noin 80 km/h 40 km/h alueella, ja risteyksessä tuli auto kylkeen.
Pyörän kuljettaja puhalsi melkein 2 promillea, ja vammautui vakavasti, valitettavasti ei tarpeeksi. Kyydissä olleen noin 14 vuotiaan pojan kypärä irtosi päästä kolarissa, ja hän sai vammoja päähän ja jalkaan.

Otan osaa Kawamimmin suruun  
sad_orig.gif

Toivottavasti kaikki vielä järjestyy  
pftroest.gif

Anastaja kovassa humalassa nuori poika kyydissä.
Pyörä anastettiin viime yönä, ja tänään noin kello 19.30 pamahti. Pyörä oli ajanut noin 80 km/h 40 km/h alueella, ja risteyksessä oli tullut auto kylkeen.
Pyörän kuljettaja puhalsi melkein 2 promillea, ja vammautui vakavasti, valitettavasti ei tarpeeksi. Kyydissä olleen noin 14 vuotiaan pojan kypärä irtosi päästä kolarissa, ja hän sai vammoja päähän ja jalkaan.

Otan osaa Kawamimmin suruun  
sad_orig.gif

Toivottavasti kaikki vielä järjestyy  
pftroest.gif
Sanonko suoraan. No sanon siistimmin kuin äsken
Voi v...u minkälaisia idiootteja tähän maahan mahtuu.
Niitä M Nykäsiä, ressukoita.
No mercy

Olipa melkoinen shokki, kun näin pyörän illalla.....
veryangry.gif

Ihan tuhannen *p****n* päreinä; hihna poikki, ilmeisesti runko vääntynyt, kytkinkahva poikki, virtalukko ja bensatankin lukko rikottu, tankki ja etulokasuoja lommoilla, sivukatteet ja satula irti yms. pientä.....
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Oli muuten yrittänyt raaputtaa org:n tarraa pois takavalosta, miksiköhän??? Muitakin tuntomerkkejä kyllä pyörässä oli, mistä sen tunnistaa....

Varas oli kyllä saanut "kipeetä" pikkasen, oli jättänyt verijälkensä pyörään
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

viereisellä parkkiksella oli myös osallisena ollut auto, nokka aivan rytyssä
confused_orig.gif
Toivottavasti sille kuskille ei käynyt mitään....

Joten mun ajelut on sit siinä tältä kesältä
veryangry.gif

Mutta saattaapi olla, ettei sen kaverin kannata mulle naamaansa näyttää ....asuu muuten tässä ihan lähellä
kaboom.gif

Paska homma.
Tuskin kaveri paljon näyttäytyy,jos on loukkaantunut siinä kolarissa...Mielestäni on saanut rangaistuksen ihan korkeemman käreest,mitä sitä enää leipomaan??

Toivottavasti vakuutuksesi kattaa pyörän vauriot!

No, oikeus toteutui osittain, sai selkäänsä autolta. Zemppiä korvausten kanssa.
thumbs-up.gif

Juu ole tiukkana vakuutusyhtiön kanssa, kun nehän tunnetusti voivat käydä hankaliksi...

Ja oikeus tosiaan toteutui, kun kerrankin itse syyllinen loukkaantui. Toivottavasti niin pahasti, että jää elinikäiset muistot, kuten esimerkiksi polvi paskaksi ja kävelee loppuikänsä huonosti ! <= Ehkä vähän rankkaa tekstiä, mutta itse olen sitä mieltä, että tuollaiset k***päät eivät muuten opi mistään mitään, jos edes onnettomuuden jälkeenkään...

Back