Noilla mun kultaa aikoinaan jynssäsin
- klik -
Kultaista ja punaista purnukkaa (Super resin polish ja Extra gloss protection). Enpäs muista kummin päin, enkä jaksa etsiä, mutta toinen oli enemmän puhdistava vaha
Tuossa punaisella etiketillä varustetussa vahassa ei ole mitään puhdistavia ominaisuuksia,joten pinnan pitää olla ehdottoman puhdas ja mielellään liuottimella pesty pinta alla.Kullanvärinen sitten tuo siihen pintaan vielä super kiiltävän/kovan pinnan.Itse kun olen laittanut tuon kullanvärisen litkun mopoon,niin olen antanut olla pinnassa joskus jopa 3-4 tuntia,jos ollut aikaa.Antaa kyllä aika loistavan maalipinnan.
Ensin punaista ja sitten monta kerrosta kultaa niin tulee huippukiilto, ja kyllä siinä punaisessa on puhdistavia aineosia.. -> lainaukset suoraan autokem - sivuilta.
Super Resin Polish -
Puhdistava yleisvaha (Punainen)
Säännöllisesti tapahtuva kiillottaminen poistaa haitallisen pintalian ja muodostaa kovan, kiiltävän ja suojaavan kerroksen, joka estää ympäristön vaikutukset maalipintaan. Kansainvälisesti tunnettu Autoglym Super Resin Polish on äärimmäisen tehokas
puhdistaja , kiilloke ja suoja-aine. Se on erittäin helppo käyttää ja sopii erinomaisesti kaikentyyppisille maaleille ja väreille uusiin ja vähän vaurioituneisiin autoihin. Sopii metalli-, lakka- ja vesipohjaisille väreille. Autoglym Super Resin Polish sisältää molekyylipainoltaan keveitä hartseja, jotka muodostavat poikkeuksellisen kosmeettisen vaikutuksen ja einomaisen suojan normaaleja luonnonilmiöitä vastaan.
Extra Gloss Protection - kiiltävä suojaus (Kulta)
Jotta saavutettaisiin äärimmäisen hieno maalipinta, jollaista perfektionistit tavoittelevat - tämä on se aine, jota tulee käyttää. Autoglym Extra Gloss Protection on erityisen kova, suojaava aine, joka sisältää monimutkaisen seoksen kovia hartseja sekä vahoja. Vastoin kuin yleisvaha, se ei sisällä mitään puhdistavia tai kiilloittavia aineita ja sitä tulisi käyttää ainoastaan puhtaaseen, kuivaan, virheettömään maalipintaan, joka on esikäsitelty Autoglym Super Resin Polish yleisvahalla. Käsiteltyjä pintoja suojaa superkova lasimainen viimeistelykerros, joka säilyttää maalipinnan sähdetivän kiiltävänä pidempään. Sopii kaikille automaalityypeille mm. metalli-, lakka- ja vesipohjaisille maaleille.