Minä jouduin alkuviikosta akuuttiin[1] vatsaleikkaukseen, ja kotiuduin eilen. Muuten olo on ok mutta liikkuvuus ei ole niitä parhaimpia 15cm arpi mahassa. Ei siinä mitään, kuukausi saikkua, 12pv alkoholikieltoa lääkityksen takia. Nämä kyllä kestän, mutta lääkäri kielsi myös moottoripyöräilemästä kuukauteen. Argh. Itsestäänselvää etten lähtisi baanalle ennen kuin tikit on poissa, mutta kokonainen kuukausi? Miten nopeasti te muut vastaavanlaisessa tilanteessa olette päässeet takaisin baanalle, ja aristiko/sattuiko arpia ensimetreillä? Ja odotitteko koko lekurin[2] määrämän ajan vai menittekö ajamaan kun tuntui siltä?
/MarcusB
[1] Piti jopa jättää pyörä yöksi porvoon terkkarin parkkipaikalle, josta hyvä kaveri sitten haki sen omaan talliinsa suojaan. Kiitos hänelle.
[2] En hetkeäkään epäile lääkärin ammattitaitoa vaan sitä miten itse kestän keskellä parasta ajokautta.
/MarcusB
[1] Piti jopa jättää pyörä yöksi porvoon terkkarin parkkipaikalle, josta hyvä kaveri sitten haki sen omaan talliinsa suojaan. Kiitos hänelle.
[2] En hetkeäkään epäile lääkärin ammattitaitoa vaan sitä miten itse kestän keskellä parasta ajokautta.