Tuu Kemoraan. Jos pyörästä loppuu ominaisuudet ennen kuin kuskista, lupaan tarjota mojiton.Tosin ne viisaammat jo silloin varotti, kun ton ostin, et älä osta, kun se jää kuitenkin heti pieneksi... Uskoinko, no en![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuu Kemoraan. Jos pyörästä loppuu ominaisuudet ennen kuin kuskista, lupaan tarjota mojiton.Tosin ne viisaammat jo silloin varotti, kun ton ostin, et älä osta, kun se jää kuitenkin heti pieneksi... Uskoinko, no en![]()
Epävarma aloittelija varmasti kotiutuu paremmin pienempään pyörään kuin "pelottavan tehokkaaseen" litrahirmuun, mutta ei kaikkien tarvitse aloittaa alitehoisella. Tavallisessa (mutkatie)ajossa ei uusissa pyörissä enää eroa huomaa muuta kuin koneen tehossa, jota isommassa alempana ja enemmän. Minun mielestä on helpompaa ajaa alateholla ja väännöllä kuin vaihteita kelaten ja konetta kierrättäen, vaikka ei se vaihteiden vaihtaminen vaikeaa olekkaan ja antaa jopa enemmän ajamisen meininkiä.Siitä huolimatta kyllä väitän, että 600cc on NIIN paljon iisimpi kaikin puolin oppia hallitsemaan pyörää.
2500 km on pikkuninjalla nyt takana ja en kyllä aio vaihtaa isompaan ainakaan tänä kesänä. Ajattelin kyllä kokeilla Hondan CBF600S ABS:ää (ja muitakin matalia mahdollisesti).Kyllähän tuo varmasti on totta, että ei se sen enempää tosiaan kulje, kuin mitä käskyttää.Vaikka sedät täällä antavat muuta ymmärtää, niin isolohko menee tasan sen mitä kahvasta kääntää, ei yhtään enempää. Jos taitotaso on jo lähtökohtaisesti kohtalainen ja järki pysyy päässä, niin ei kun kilokyykky jalkoväliin. Pienelläkin toki taitava pärjää, mutta isompi parempi. Kyllähän sä naisena tiedät![]()
Siitä huolimatta kyllä väitän, että 600cc on NIIN paljon iisimpi kaikin puolin oppia hallitsemaan pyörää. Itellä oli 2,5 kesää 600cc. Mulla on itellä tonninen nyt, mutta saattaa olla, että jos jossain vaiheessa päätän vaihtaa, tilalle tulee pienempi? Ehkä. Kyllä sillä kuussatkulla oli vaan niin paljon helpompi ajella mutkapätkiä yms. Tonnisen etu on nyt varmaan lähinnä se, että sillä ei jää valoista lähdettäessa kun tikku p*skaan, ku kavereilla on kaikilla tonniset.![]()
Ne myyjät kokeileevat käykö tyhmä ostaja koukkuun.Ei liity mitenkään aiheeseen mutta kun sopiva otsikko on niin lainaan tätä.
Mikä ihme näitä pyöränmyyjiä nettimotossa vaivaa.
Kesän alussa kun pyörää olin ostamassa ja hintoja kyselin ja tarjoustakin pistin niin tuolloin vain vittuilivat tarjoukselleni joka oli ehkä hieman alakanttiin siihen vuodenaikaan siis keväällä.
Nyt kun taas olen nettimotoa seuraillut niin samat pyörät sieltä löytyy kuin keväälläkin samoilla kilometreilläkin suurin osa mutta suurin ero on hinnassa. Hinta on tällähetkellä sitä luokkaa mitä tarjoilin keväällä noin 500-1000e vähemmän.
Ovatko myyjät vain niin pihejä etteivät voi sitä pyörää silloin myydä kun kysyntää löytyy hieman edullisemmin, joskin saisi pyörän pois tallista.
Minä en ymmärrä mikä vaivaa, kun pyörän omistaa niin ei 500e setelit luulisi tuntuvan kovin paljolta. Tämän olen huomannut että kun mitään ei osaa itse tehdä ja pajalle kun pyörän vie niin joka kerta vähintäänkin 300e on ollut lasku![]()
Ja sitten viilataan sitä hintaa kympeillä kun ylläpitokulut ovat mitä ovat.
Tätä olen koko kesän mietiskellyt ja pähkäily jatkuu.
Avautukaapas nyt kellä on ollut pyörä koko kesän myynnissä miksi se on niin.
Täältäkin löytyy samoja myyjiä kuin nettimotossa joten tulkaa rohkeasti esille!![]()