- Sijainti
- paska kaupunni
Ruokahalu kasvaa syyvessä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uuden mallinen Honda 600RR olis varmaan hyvä peli, se on kuitekin suht pienikokoinen peli. On kuin mopon päälle istuis, kunnes vääntää kaasuaMut se jää kuitenkin heti pieneksi...Ehkä kannattas niitä kilometrejä kartuttaa ennenkuin tonniseen vaihat .![]()
Ei vaan, tuskin tonnista samantien vaan siitä välistä joku sopiva. Tai sit pidän ton... vaikeaa, niin vaikeaa...
Jos siltä tuntuu että tonnisen kanssa pärjäilee niin ei muutaku tonnista alle, itsellä 1000rr on ensimmäinen moottorilla käyvä kakspyöränen... Hyvin on mennyt reilut 13tkm jo (kopkop)Mut se jää kuitenkin heti pieneksi...Ehkä kannattas niitä kilometrejä kartuttaa ennenkuin tonniseen vaihat .![]()
Ei vaan, tuskin tonnista samantien vaan siitä välistä joku sopiva. Tai sit pidän ton... vaikeaa, niin vaikeaa...
Näin on asiat!Jos siltä tuntuu että tonnisen kanssa pärjäilee niin ei muutaku tonnista alle, itsellä 1000rr on ensimmäinen moottorilla käyvä kakspyöränen... Hyvin on mennyt reilut 13tkm jo (kopkop)Mut se jää kuitenkin heti pieneksi...Ehkä kannattas niitä kilometrejä kartuttaa ennenkuin tonniseen vaihat .![]()
Ei vaan, tuskin tonnista samantien vaan siitä välistä joku sopiva. Tai sit pidän ton... vaikeaa, niin vaikeaa...Kunhan ei sarvet liikaa kasva päähän sen kanssa![]()
![]()
Hmm, jos vertaa esim 600RR ja 1000RR vakuutusmaksuja, niin ero voi olla yllättävän pieni. Esimerkiksi siirtyessäni tukaanista (~90kW) bleidiin (131kW) vakuutusmaksut nousivat 200e. Onko se paljon vai vähän, pitää jokaisen päättää itse.Näin on asiat!
Tietysti pitää muistaa vakuutusmaksujen koko luokka joka on kilokyykyssä ihan sikamaisen korkea.
Avokki ei aja mun kilokyykyllä siksi että siinä on korkea huipputeho vaan siksi että hän ajaa mopolla kuin autoa konsanaa. ei siinä kierrokset yli 6000 mene ikinä.
Nyt hänellä on puolitoista kesää takana mopoilua ja haaveilee hayabusasta koska sillä on ison moottorin ja pitemmän 1 vaihteen takia mielyttävämpi ajaa kuin 600 vinkujaisella.
Paljon viestejä on tullut kirjoiteltua ilta-aikaan ja kuten oon aiemminkin maininnu täällä, niin ei kauheasti vesisateessa innosta ajelu. Ja sit kun taas on ollu aurinkoista, niin ollu paljon muutakin menoa. Et kyl se on ajastakin ja ajoituksesta ollu kiinni. Esimerkiksi se yksi kaunis viikonloppu meni Ruisrockissa ja muuten kavereiden kans, ettei ehtinyt ajeleen kuin yhden lyhyen lenkin. Ja sit tulikin taas vettäEi ole aikaa ajella tuntuu aika kummalta selittelyltä, kun olet saanut kuitenkin paukutettua melko mittavan viestimäärän täällä vain hetken aikaa vaikuttaneena...heh.
Ehkä kannattaa tosiaan vielä tämä kausi ajella tuolla nykyisellä. Jos saat siihen toisen tonnin ajettua vielä kuluvan ajokauden aikana, niin ei sillä ole mitään merkitystä myyntihinnan kanssa vielä.
Tehojen puolesta kun tonninen ei mieti yhtään, vaan heti tapahtuu ja rajusti ja se ei anna niin paljon anteeksi virheitä mitä kuljettaja tekee.
Joko sulla ajokortti riittää täysitehoiseen isoon pyörään?? Eikös nykyisin vaadita pari vuotta ajokokemusta alle 25 kW:llä ensin?Mut kahtoo ny, ehkä ne autokoulun opettajat oli ihan oikessa mun suhteessa, kun suosittelivat et jos 600:sta halua, niin mun ajotyylillä kandee ottaa se kuristettu versio ensin. Mutta mutta... tuntuu vaan vähän pieneltä toi nykyinen fyysisesti ja tehoiltaan, vaikka mukava peli onkin, kun makuun pääsee![]()
Valitettavasti ikää on tullut jo sen verran, et ison pyörän kortti kyllä löytyy. 600:n olis alunperin ollu tarkoitus hankkia, mutta tuli tuo Ninja sopivaan väliin.Joko sulla ajokortti riittää täysitehoiseen isoon pyörään?? Eikös nykyisin vaadita pari vuotta ajokokemusta alle 25 kW:llä ensin?