• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyöräkuumetta 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AimoPamaus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vähän kyllä kuumottaa.tänään hankin uuden pyörän.GSX-R 1000 K4
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Mulla sama vika kuin monella muulla: aina pitäis saada ISOMPI, TEHOKKAAMPI, UUDEMPI.. enemmän VAUHTIA, VÄÄNTÖÄ..

Mulla sama vika kuin monella muulla: aina pitäis saada ISOMPI, TEHOKKAAMPI, UUDEMPI.. enemmän VAUHTIA, VÄÄNTÖÄ..
Tuota on liikkeellä, mutta missä on raja?
Ei ole tarkoitus hillitä sitä tunnetta, joka on ollu tuttu itsellekin. Mutta. Jos pyörällä ajelu on "matka", siis itse ajaminen on juju, niin olisko ajateltavissa että eräänlainen MATKA on prätkän muuttuminen isommaksi, vääntävämmäksi, kulkevammaksi (no kaikki ne saa kulkemaan käskemällä oikein). Sitä matkaa ei kannata kulkea ottamatta siitä kaikkea irti. Jostain 600 sta saa irti piirteitä, jotka on hyvä hanskata niinku seuraavistakin sillä matkalla. Kyllä ne jutut on siinä "ihan isossakin", mutta et ehkä ikinä löytäisi niitä ilman että olet poiminu ne asiat matkalla. Rikkaampaa niin.
Tästä saa olla jokainen ihan mitä mieltä vaan ilman että on syytä hermostua. Mä ajattelen näin.
Ja se ajamisen halun lämpötila, sehän senkun nousee..
cool.gif

Joo, kyllähän sitä kuumetta on.  
kaboom.gif

Mutta eiköhän siitä päästä kun joku kilonen naku laitetaan alle.
033102beer_1_prv.gif

äääh... tuli sitten vanha myytyä kaverille eilen
confused_orig.gif
vikaa ei siinäkään ollut, mutta muuttu työpyöräkuume, niin kovaksi viime viikolla
withstupid.gif
Noh ensi keväänä heti katsomaan 600 gikseriä alle.
sport05.gif

Eilen oli tarkoitus käydä Tuusmotorissa kun kävin Tuusulassa mutta onneksi kauppa oli just mennyt kiinni. Ja hyvä niin muuten en tiedä millainen pyörä kuume olisi iskenyt.
biggrin.gif

Kyllä aikamoinen kuume on, kun tuo arskakin mollottaa taivaalla pitkästä aikaa.
smile_org.gif
Tällä hetkellä 2002 rykkönen alla, mutta kovasti tekisi mieli 12R:ää.. Tarjouskyselyä on jo pistetty, mutta vielä ei ole kauppoja tullut.

Kuume on val-ta-va. Varsinkin kun on päivästä riippuen ihan hyvät ajokelit jo. Pitäis tonninen K5/K6:n löytää kelta-mustana tietenkin, kiitos.
buttrock.gif

Menee työpäivät pitkälti ilmoituksia selaillessa...
lookaround_orig.gif

Pyörä odottaa huoltoliikkeessä valmiina nipussa, huoltomies ja vakuutusyhtiö vaan sekoillut omiaan joten tässä odotellaan, että sen saisi sieltä kotiin..
crazy.gif

Mutta ei ole ollut koko talven aikana niin kovaa kuumetta kuin oletin, mutta pari viimeistä viikkoa on ollut tuskallista aikaa..
bawling.gif

Eiköhän tässä parin viikon sisällä päästä
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Vanhaa kandee vähän "tuunata" nii tuntuu kuin uudelta...
biggrin.gif
Itsellä sama meininki. Kyllähän noita hienoja ja mielenkiintoisia pyöriä tulee koko ajan markkinoille. Itse olen ainakin toistaiseksi tyytynyt talven aikana tuunaamaan vanhaa pyörää sen verran, että se tuntuu taas ajokauden alussa uudelta. Hyvin on "tuunailu" pitänyt pyöräkuumeen loitolla ainakin toistaiseksi.

Back