Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota on liikkeellä, mutta missä on raja?Mulla sama vika kuin monella muulla: aina pitäis saada ISOMPI, TEHOKKAAMPI, UUDEMPI.. enemmän VAUHTIA, VÄÄNTÖÄ..
btw.. Nyt myyvät viimeisiä ylivuotisia giksereitä alle 11k€ .äääh... tuli sitten vanha myytyä kaverille eilenvikaa ei siinäkään ollut, mutta muuttu työpyöräkuume, niin kovaksi viime viikolla
Noh ensi keväänä heti katsomaan 600 gikseriä alle.![]()
![]()
Neljässä viikossa ajoin tuon 10000 km viime kesänä.Mittarissa huikeat 10k.![]()
Itsellä sama meininki. Kyllähän noita hienoja ja mielenkiintoisia pyöriä tulee koko ajan markkinoille. Itse olen ainakin toistaiseksi tyytynyt talven aikana tuunaamaan vanhaa pyörää sen verran, että se tuntuu taas ajokauden alussa uudelta. Hyvin on "tuunailu" pitänyt pyöräkuumeen loitolla ainakin toistaiseksi.Vanhaa kandee vähän "tuunata" nii tuntuu kuin uudelta...![]()
Osta Kawan 10 R tai 12 R niin saat kerralla voimaa ja nopeutta, ei tarvitse joka kevät olla rikittämässä...Mulla sama vika kuin monella muulla: aina pitäis saada ISOMPI, TEHOKKAAMPI, UUDEMPI.. enemmän VAUHTIA, VÄÄNTÖÄ..
On muuten kiva pyörä, kerran kokeilin ja ihastuin..Pitää käydä Trumpan Daytona 675:tosta koeajamassa jos vaikka vaihtas siihen![]()