Jos minusta tuli, niin kenestä tahansa voi tulla.Miksi ihmeessä pitäisi olla kaikkien kaveri? Tuleeko jostain mul*usta huipputyyppi kun ostaa 5 tonnilla pyörän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos minusta tuli, niin kenestä tahansa voi tulla.Miksi ihmeessä pitäisi olla kaikkien kaveri? Tuleeko jostain mul*usta huipputyyppi kun ostaa 5 tonnilla pyörän?
Minulle ei - vielä. Tosin autosta yritän nyt päästä eroon. Meistä on moneksi - itselle mp on harrastuslaite, millä ei käydä koulussa / töissä, kaupassa, postissa. Sillä ajetaan kyllä, mutta vain harrasteajoa. En tiedä onko se pakoa todellisuudesta, mutta laatuaikaa oman itsen ja ystävien kanssa kylläkin. Aikaa on pyöräreissuilla riittävästi - ainakin se yksi päivä tai edes vapaailta vähintään. Aurinko paistaa jos paistaa mutta hymy ulottaa korvasta korvaan lähes aina.Mulle pyörä on ainut kulkuväline.
kuulostaa suunnilleen minultani tuo tuperwaarin sanoma.tarkoitat varmaan sivustaseuraajia?Mistä johtuu, ettei kukaan vedä hernettä nenään jos ajaa 20 vuotta vanhalla japanilaisella moottoripyörällä?
tuossa pointissa on se tärkeää, ettei tää 20 vuotta vanhalla pärällä ajelevakaan juuri vedä herneitä mistään nenään.
useimmiten..hän ei piittaa pätkääkään kierrosajoista,reisssujen pituudesta,kilowateista,osakaasutehoista,huippunopeuksista,nyyttoneista,polvipaloista,vääntökäyristä...hän vain välittää omasta pärrästään ja moottoripyörä on hänelle vain harrastus..mun mielestä juuri sellainen miksi se on tarkoitettu
Nimenomaan näin pitää ollakin![]()
![]()
Mutta ku en mä käytä tangojaMutta aika monella on resurssit hankkia oikeasti nopea pyörä jonka ainut menoa rajoittava tekijä roikkuu tangoissa kiinni...
Joo Timangi oli halpa kun pickareissa ei mennyt samalla lailla verot kuin henkilövaunuissa.Kuka muistaa sen mainoksen rallatuksen: Timangi Tojota tonni...sen saa prätkää halvemmalla!No ukkeli on voinut aidosti muistella nuoruutensa päiviä jolloin oikeasti prätkillä on usein ajettu siksi että autoon ei ole ollut varaa.Kerran tuli joku ukko kysymään mun mopon hintaa. Kuultuaan sen, ukko päivitteli, että sillä hinnalla saisi jo AUTON!![]()
Se oli se pikku pickuppi![]()
![]()
Aika lähellä tota, sillä sitten vaikka leskentekijän kimppuun![]()
![]()
Iku
edit:kuva lisätty
Ei vedä hernettä nenään ei (kait), mutta kaikenmaailman jaavakuskit (entiset) kyllä tulee tilittämään loistavaa entisyyttään (lyhyttä) kahden promillen kännissä.Mistä johtuu, ettei kukaan vedä hernettä nenään jos ajaa 20 vuotta vanhalla japanilaisella moottoripyörällä?
Juuh! Siinä on olennainen tähän hommaanTeksti kertoo kaiken...
Kyllä motoristeja on monella eri motiivilla ja noi ratajutut koskettaa vain osaa niistä. Jos tuollaisen asian kanssa joutuu usein painimaan, pitää kysyä itseltään liikkuuko täysin väärässä seurassaKummastuttaa tuo ajatusmailma moottoripyöräilijöiden keskusteluissa,kun mosalla ei tee mitään jos sillä ei ominaisuuksien vuoksi voi lähennellä kierrosaika ennätyksiä jollain radalla,vaikka se olisi todettu aivan toimivaksi peliksi katukäytössä![]()
Jos ostat Ford Focuksen niin eihän kukaan käy tivaamaan,että ajatko sillä yhtä nopeasti kuin Hirvonen,tai sehän on aivan paska kun Loeb ja Sitikka on paljon nopeampi .
Mosa jutuissa maailma on aivan toinen.![]()
Miksi![]()
No tähän ei voi kyllä sanoo kun JUST NIINtarkoitat varmaan sivustaseuraajia?Mistä johtuu, ettei kukaan vedä hernettä nenään jos ajaa 20 vuotta vanhalla japanilaisella moottoripyörällä?
tuossa pointissa on se tärkeää, ettei tää 20 vuotta vanhalla pärällä ajelevakaan juuri vedä herneitä mistään nenään.
useimmiten..hän ei piittaa pätkääkään kierrosajoista,reisssujen pituudesta,kilowateista,osakaasutehoista,huippunopeuksista,nyyttoneista,polvipaloista,vääntökäyristä...hän vain välittää omasta pärrästään ja moottoripyörä on hänelle vain harrastus..mun mielestä juuri sellainen miksi se on tarkoitettu