• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörää myytäessä, onko rata-ajo rasite?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lanat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heh, itselläkin oli aiemmin ihme fobia radalla ajettuja vehkeitä kohtaan, mutta nykyään kun on käynyt ja nähnyt ratapäiviä niin käsitykset ovat muuttuneet.
Pahempaa rääkkiä kadulla keuliminen ja kikkailu on, varsinkin jos ei osaa(niinkuin itse
tounge.gif
)
Edellisessä mopossa alkoi välivapaita löytymään, ja menipä kiertokankikin, vaikkei rataa nähnytkään.

Btw;eikai niitä kannata rajoitinta vasten huudattaa, itse vaihtelen kusiaisella kun se valo syttyy?
ei oo semmosia valoja mun pyörässä. tai jos onkin niin en oo hosuessa huomannu
tounge.gif
Sivuseisontatuen varoitusvalo?
biggrin.gif

Heh, itselläkin oli aiemmin ihme fobia radalla ajettuja vehkeitä kohtaan, mutta nykyään kun on käynyt ja nähnyt ratapäiviä niin käsitykset ovat muuttuneet.
Pahempaa rääkkiä kadulla keuliminen ja kikkailu on, varsinkin jos ei osaa(niinkuin itse
tounge.gif
)
Edellisessä mopossa alkoi välivapaita löytymään, ja menipä kiertokankikin, vaikkei rataa nähnytkään.

Btw;eikai niitä kannata rajoitinta vasten huudattaa, itse vaihtelen kusiaisella kun se valo syttyy?
ei oo semmosia valoja mun pyörässä. tai jos onkin niin en oo hosuessa huomannu
tounge.gif
Sivuseisontatuen varoitusvalo?  
biggrin.gif
Vapaan merkkivalo?

Back