• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä nurin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PrivateeR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JOS TULEE LEIKKAUS TAI MUUTA KALLISTA NIIN vakuutusyhtiöltä on oltava ensin maksusitoomus, takautuvia eivät välttämättä maksa.
Niin perseetä kuin se onkin, tuli minullekkin yllätyksenä kun meinasin lainata niille muutaman tonnin jouduttaakseni asiaa.

Olisitko ollu yksityisellä, julkiselta lähettää laskut suoraan v-yhtiöön?

Ovat suht nihkeitä korvaamaan yksityisen hoidon laskuja!
Potilas saa itse valita hoitopaikan, eli siis mille tahansa yksityisellekin voi mennä ja vakuutusyhtiö on velvollinen korvaamaan (jos siis korvausehdot täyttyvät). Olen samaa mieltä tuosta maksusitoumuksesta; todennut sen vuosien varrella hyväksi tavaksi, jos vakuutusyhtiö ei omatoimisten lääkärissäkäyntien jälkeen suostukaan korvaamaan määrättyjä hoitoja; esim magneettikuvaus. Muuutoin voipi tulla kalliiksi.
Itse olen käyttänyt myös "second opinion" käyntejä vakuutusyhtiön laskuun, jos kyse vähänkin monimutkaisemmasta vammasta/ suuremmasta leikkauksesta.

Paska tsägä tosiaa, koitaha toipua. Itelläki menee vielä varmaa toukokuun loppuu et saa avattua ajokauden joten tasoissa ollaa
thumbs-up.gif

Vai olisko tarina mennyt näin.(vauhtia mahdoton arvailla)
Parkkis vaihtuu tieksi,siinä snadi hyppy?
Just ennen hyppyä kaasun avaus ja perä irti,lyhyt luisto vasemmalle
renkaaseen pito ja perä hyppäs oikealle ja sieltä taas takaisin vasemmalle luistoon,pyörä kyljelleen?
Kuski heitti pari kertaa kuperkeikkaa?
Joo oikeassa kädessä riitti aika hyvin puristus voimaa.
Huima aamun avaus,luulin et kuski jää maihin ja HÄ,pomppas samalla
vauhdilla nostamaan pyörän pystyyn.
Ei onneksi tarvinnut soitella hätänumeroon.(mikähän se on)
Toipumisia!

buttrock.gif
sport05.gif

Alkaa kauhistuttaa kun noita teidän juttuja kuuntelee, ite oon vedelly melkein jalkatapit maata viistäen +4 asteessa jne enkä vielä oo turvallani käyny kertaakaan (siis vielä, kop, kop).

Iso kymppi kyllä Alpinestarsin varusteille. Puku ei ottanu minkää sortin vaurioo, eikä myöskään saappaat. Kylki aukes lähinnä siks että takin ja housun väli pääs ottaa siinä kylkiosumassa suoran kontaktin asfalttiin. Mutta samoilla vermeillä pystyn ajaa jatkossakin.
Eikös nuokin saa kotivakuutukseen... Voit ostaa sitten tilalle sellaiset jotka saa vetoketjulla kiinni toisiinsa.

JOS TULEE LEIKKAUS TAI MUUTA KALLISTA NIIN vakuutusyhtiöltä on oltava ensin maksusitoomus, takautuvia eivät välttämättä maksa.
Niin perseetä kuin se onkin, tuli minullekkin yllätyksenä kun meinasin lainata niille muutaman tonnin jouduttaakseni asiaa.

Olisitko ollu yksityisellä, julkiselta lähettää laskut suoraan v-yhtiöön?

Ovat suht nihkeitä korvaamaan yksityisen hoidon laskuja!
Potilas saa itse valita hoitopaikan, eli siis mille tahansa yksityisellekin voi mennä ja vakuutusyhtiö on velvollinen korvaamaan (jos siis korvausehdot täyttyvät). Olen samaa mieltä tuosta maksusitoumuksesta; todennut sen vuosien varrella hyväksi tavaksi, jos vakuutusyhtiö ei omatoimisten lääkärissäkäyntien jälkeen suostukaan korvaamaan määrättyjä hoitoja; esim magneettikuvaus. Muuutoin voipi tulla kalliiksi.
Itse olen käyttänyt myös "second opinion" käyntejä vakuutusyhtiön laskuun, jos kyse vähänkin monimutkaisemmasta vammasta/ suuremmasta leikkauksesta.
Menin suoraan spesialistille joka olisi leikannut tuon. Vakuutusyhtiö osoitti minulle toisen hoitopaikan jonka hoito oli melestäni kovin kyseenalainen jo alunperinkin.
Luu pultattiin valmiiksi mutkalle verrattuna toiseen.
bawling.gif

Piti olla kuvien mukaan luutunyt täysin ja vaivaava rauta poistettiin. Nyt tuo "luutunut" kohta pollottaa nahan alla ja muistuttaa enemmän niveltä.

Huomiselle aika tälle spesialistille.
Olisi tullut halvemmaksi antaa homma ammattilaiselle heti alkuun.

renkaaseen pito ja perä hyppäs oikealle ja sieltä taas takaisin vasemmalle luistoon,pyörä kyljelleen?
Toipumisia!

buttrock.gif
sport05.gif
Muuten oikeen paitsi etten avannu kaasua siinä kummulla, vaan tulin siitä iha tasakaasulla. Jos siinä ei ole autoa siinä sisäkurvissa, ni sillon siitä pystyy ajaa suoremmalla linjalla jolloin siitä voi tulla vauhdilla ja ottaa pienen pompun. Nyt en kuitenkaa sitä tehny koska siinä kulmassa oli auto.

Eikä perä hypännyt oikealle vaan se luisti kerralla vasemmalle nii että pyörä oli poikittain, ja siitä nappas highsiderin suoraan.

Ja vauhtia ei tosiaan ollu kuin se alta kolmekymppii, eiköhä siitä kerro liukumajäljetkin.

Ei ollut kyllä yhtään tuuria mukana. Nahkat olis voinu ottaa miestä enemmän vaurioita, niin saisit vetoketjullisen mallin tilalle vakuutusyhtiön piikkiin. Kypärä sulla ei ilmeisesti kolahtanut asfalttiin?

Toipumisia!

buttrock.gif
sport05.gif
Muuten oikeen paitsi etten avannu kaasua siinä kummulla, vaan tulin siitä iha tasakaasulla. Jos siinä ei ole autoa siinä sisäkurvissa, ni sillon siitä pystyy ajaa suoremmalla linjalla jolloin siitä voi tulla vauhdilla ja ottaa pienen pompun. Nyt en kuitenkaa sitä tehny koska siinä kulmassa oli auto.

Eikä perä hypännyt oikealle vaan se luisti kerralla vasemmalle nii että pyörä oli poikittain, ja siitä nappas highsiderin suoraan.

Ja vauhtia ei tosiaan ollu kuin se alta kolmekymppii, eiköhä siitä kerro liukumajäljetkin.
Oikein tai väärin ei väliä,lopputulos ei muutu.
Joo vauhtia en arvaillut.
Se en ollut minä,kuka tähtiä näki:),näin vain tapahtuman snadisti
eri kuvakulmasta.
Eiköhän tää ollu tässä.

Ikävä homma.

Mutta nyt en kyllä ihan ymmärrä hehkutusta ajokamojen hyvyydestä, vai onko se tärkeintä että kamoihin ei tuu vaurioita?
Eikai sitä fillarinopeudesta pitäs ihan mennä äijä romuksi jos hyvät olisi varusteet?

Back