Haha hah, sillä kaverilla on aina joku selitys, jos ei muuta niin on avaruudessa , vai oliko se joku toinen lakupekka se. Ei taida "bisnikset" enää onnistua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
on ottanut myöskin tännekin yhteyttäEi ole hiljaista, Micheal Ray "Nigeriasta" on ottanut jo kaks kertaa yhteyttä 2 viimeisen viikon aikana![]()
2 kertaa on kyseinen heppu mullekkin viestiä lähettäny. Tarina oli sama, ukko sairaalassa ja haluu just mun pyörän heti ajoon, kun kotiutuuon ottanut myöskin tännekin yhteyttäEi ole hiljaista, Micheal Ray "Nigeriasta" on ottanut jo kaks kertaa yhteyttä 2 viimeisen viikon aikana![]()
![]()
Kerran laittoi viestiä myös mulle. Kyseli kuntoa tms. Laitoin poliisin englanninkielisen sivun linkiksi ja käskin painua ****uun.2 kertaa on kyseinen heppu mullekkin viestiä lähettäny. Tarina oli sama, ukko sairaalassa ja haluu just mun pyörän heti ajoon, kun kotiutuuon ottanut myöskin tännekin yhteyttäEi ole hiljaista, Micheal Ray "Nigeriasta" on ottanut jo kaks kertaa yhteyttä 2 viimeisen viikon aikana![]()
Makusn ois kuulemma hoitanu PayPalilla, varmuudeks vaan kyseli mun tunnuksiakin. Vastasin, että pyörä on kyllä myytävänä, mutta joudut sen itse tulla hakemaan ja maksuksi kelpaa ainoastaa käteinen. Eipä oo senjälkeen kuulunu.![]()
Alex Dowling kyseli myös minulta ajoneuvon tiukkaa hintaa, saa nähdä tuleeko hakemaan käteiselläVilkasta on, ulkomaalaiset ottaa yhteyttä harva se viikko, uusin "kyky" on Alex Dowling ,tarjosi 151 e enempi kuin pyynti, pitäiskö myydä![]()
![]()
![]()
![]()
Jep, laitoin sille että käy se kauppa jos maksat suoraan käteen sen summan eurona ,eikä käy paypal eikä muita tilisiirtoja, eipä ole kuulunut mitään, taitaa ottaa pannuun kun paypali ei kelpaa enääAlex Dowling kyseli myös minulta ajoneuvon tiukkaa hintaa, saa nähdä tuleeko hakemaan käteiselläVilkasta on, ulkomaalaiset ottaa yhteyttä harva se viikko, uusin "kyky" on Alex Dowling ,tarjosi 151 e enempi kuin pyynti, pitäiskö myydä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sama hemmo lähetti tänään mullekkin viestiä, ja mun vastaus oli suunilleen samanlainen..Jep, laitoin sille että käy se kauppa jos maksat suoraan käteen sen summan eurona ,eikä käy paypal eikä muita tilisiirtoja, eipä ole kuulunut mitään, taitaa ottaa pannuun kun paypali ei kelpaa enääAlex Dowling kyseli myös minulta ajoneuvon tiukkaa hintaa, saa nähdä tuleeko hakemaan käteiselläVilkasta on, ulkomaalaiset ottaa yhteyttä harva se viikko, uusin "kyky" on Alex Dowling ,tarjosi 151 e enempi kuin pyynti, pitäiskö myydä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Taitaa näitä onnenkoettelijoita olla enemmänkin! Meillekin tuli kyselyä huonolla englannilla, että vieläkö on pyörä myynnissä jne..Sama hemmo lähetti tänään mullekkin viestiä, ja mun vastaus oli suunilleen samanlainen..Jep, laitoin sille että käy se kauppa jos maksat suoraan käteen sen summan eurona ,eikä käy paypal eikä muita tilisiirtoja, eipä ole kuulunut mitään, taitaa ottaa pannuun kun paypali ei kelpaa enääAlex Dowling kyseli myös minulta ajoneuvon tiukkaa hintaa, saa nähdä tuleeko hakemaan käteiselläVilkasta on, ulkomaalaiset ottaa yhteyttä harva se viikko, uusin "kyky" on Alex Dowling ,tarjosi 151 e enempi kuin pyynti, pitäiskö myydä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei kerkii, just laittoi viestin että on merillä ja menossa naimisiin laivalla eikä itse pääse, täytyy lähettää ja se maksaa VARMASTI Western Unionin kautta, eiköhä tehdä kaupat, kyllähän miehen sanaan pitää luottaa.Alex Dowling kyseli myös minulta ajoneuvon tiukkaa hintaa, saa nähdä tuleeko hakemaan käteiselläVilkasta on, ulkomaalaiset ottaa yhteyttä harva se viikko, uusin "kyky" on Alex Dowling ,tarjosi 151 e enempi kuin pyynti, pitäiskö myydä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sama juttu. Yritin myydä 12R:ää useamman kuukauden ajan. Sitten annoin vaihdossa hayabusaan ja liikkeestä se oli myyty kahdessa päivässä kovemmalla hinnalla ku mitä miä siitä pyysin. Onko ihmiset tyhmiä? Voin sanoa että se ei ollut yhtään sen paremmassa kunnossa liikkeestä ostettuna eikä ne edes ehtinyt tarkistaa sitä noin lyhyessä ajassa.Pyörät saa yksityiseltä paljon halvemmalla kuin liikkeestä. Ilmeisesti rahoituksen vaivattomuus saa ostajan maksamaan pari tonnia extraa. Yksi esimerkki itsellä oli kilonen kikseri. Sitä oli kaupiteltu puoli vuotta ilman menestystä. Ostin sen 8500€, myin liikkeeseen ja pyynti siellä 11600€. Parissa viikossa pyörä oli myyty. .. aika monta muutakin esimerkkiä samansuuntaisista kokemuksista.
Onko tämä kompakysymys?Onko ihmiset tyhmiä?
Itse oon ostanut liikkeestä koska rahoitus hoituu vaivattomasti.Onko tämä kompakysymys?Onko ihmiset tyhmiä?
Liikkeellä on myydessään enemmän vastuuta siitä käytetystä pyörästä, kuin yksityisellä. Jos vaikka kone laukeaa kuukauden sisään ostosta, niin liike laittaa sen kondikseen. Laittaisitko itse, jos ostaja soittais kuukauden päästä, kun olet pyörän myynyt, että nyt kävi näin?
Liikkeestä olen ostanut ja vaihtanut itsekin, lähinnä juurikin tuon vaivattomuuden johdosta ja eipä tuo liikkeen vastuukaan haitannut, kun omasta rykkösestä laatikko kosahti + mä vihaan myydä mitään nettiautoissa/motoissa. Erittäin mulkkua puuhaa vastailla kesken duunipäivää tyhmiin kysymyksiin ja järjestellä vapaa-aikaa näytöille, mihin tyypit jättääkin tulemati jne.Itse oon ostanut liikkeestä koska rahoitus hoituu vaivattomasti.Onko tämä kompakysymys?Onko ihmiset tyhmiä?
Liikkeellä on myydessään enemmän vastuuta siitä käytetystä pyörästä, kuin yksityisellä. Jos vaikka kone laukeaa kuukauden sisään ostosta, niin liike laittaa sen kondikseen. Laittaisitko itse, jos ostaja soittais kuukauden päästä, kun olet pyörän myynyt, että nyt kävi näin?
Jos olis ylimääräistä paalua niin en varmaan maksais paria tonttua ylimääräistä mistään "koneen laukeemis olettamasta".![]()