• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä mikä jotenkin on vaan kaunis

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Omaan silmään sointuu suurin osa Deus Ex Machinan väsäämistä vekottomista, mutta se kaikkein kaunein on varmaan tämä Bonneville Caferacer
bonnevillecherry.jpg

uiop sanoi:
JOTENKIN vain kaunis... ehkä ei tuo ulkokuori, mutta se, mikä lepää etummaisen katteen sisuksissa.

423271_323685121011178_114103571969335_910859_981335586_n.jpg

Sieltä lisää

yök!:kääk: Saunan taakse tommoset Kawan raiskaajat!!! :p Tuon rinnalla ne k*rvältä näyttävät kilpailevan merkin pyörät alkavat näyttään jo hienoilta! :D

Mutta orggiskatteilla ja alustalla ZZR1400 :rakastunut:

Go-Za sanoi:
Benelli Cafe Racer, siinä on upee pyörä!
Benelli-TNT-Cafe-Racer.-Sta.jpg

No ei mulla toi mopo mitään fiboja aiheuttanut, mutta entäs toi tyttö! :rakastunut:

Kyllä mä ennemmin tuon tytön selkään kiipeisin kuin mopon.

trj sanoi:
No ei mulla toi mopo mitään fiboja aiheuttanut, mutta entäs toi tyttö! :rakastunut:

Kyllä mä ennemmin tuon tytön selkään kiipeisin kuin mopon.

Kannattaakin taas muistaa katukuvaan ilmestyvät lantiopyllyreisikaaret jotka aiheiheiheiuttavat vaarratilanteita liikenteessä.

Joku sanoi, ettei pyörä voi olla kaunis, mut kauneus on katsojan silmässä ja mä ihastuin ensisilmäyksellä tähän...kun vaan pääsis hakeen sen jo kotiin, mut odottavan aika on pitkä!

Spora.jpg

Tukijalka sanoi:
Himonsa ite kullakin:grin:

Joo se on heterolla ihan normaali biologinen reaktio? Joskin nykyisin olevana homostelun luvattuna aikoina ja erilaisin fetissein varustetuilla himot saattaa suuntaantua tuossa kuvassa johonkin muuhun kuin tyttöön.

trj sanoi:
Joo se on heterolla ihan normaali biologinen reaktio? Joskin nykyisin olevana homostelun luvattuna aikoina ja erilaisin fetissein varustetuilla himot saattaa suuntaantua tuossa kuvassa johonkin muuhun kuin tyttöön.
No onhan se nyt melkonen predator siinä päällä :p

Back