• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä mikä jotenkin on vaan kaunis

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Guukkelia selaillessa tuli tämmönen vastaan.

Vaikka Yamahalla ajelenkin, niin kyl toikin aika erikoisen nätti on.  
wink.gif

( Ja jos tulee vesieste vastaan , löytyy ponttoonitkin.. )

Lazareth%20Dokujya.%20Honda%20VTR1000%20%203.jpg

Ja toisesta suunnasta..

Lazareth%20Dokujya.%20Honda%20VTR1000%20%202.jpg

062802moto_prv.gif

Yks hienoimmista pyöristä mitä on tullut vastaan on Deuksen SR 400:sta rakentama "Grevious Angel"

Deus+007.jpg

(koitan kaivaa jostain paremman kuvan... hmm, eihän toi ees toimi toi kuva ellei sitä avaa?)

Hienoja mopottimia...
Onpas hienoja.
Todella haluttavia.

Varsinkin se hoikka raaseri.

Ei kai tästä asiasta voi edes keskustella oikeasti. Koska oikea vastaus on Italia mutta mikä pyörä sieltä on muutaman viinilasillisen arvoinen.

Rumin kulkuneuvo kisassa Hayabusa pääsisi samaan kisaan Citroen BX Vanin kanssa.

-Lee-

Korjattu: eli juuri se Grevious Angel. Kaunis.

125549.jpg

Ei sen tyyppinen pyörä josta itse yleensä pidän eikä sellainen jonka hankkimista edes harkitsisin (etenkään nyt kun vaimokin on innolla mukana), mutta on tuo nätti vehje. Luonnossa vielä fiinimpi kuin kuvassa.

En tiedä, mutta tämä kuuluu top 50!! nuo pakoputket jotenkin käyttää pitkiä kylmänväreitä selkäpiissä... Itselleni kelpais koska vain!

Täähän on yllättävää, Guzzin ulkonäköä kehutaan ?!

No hyvä jos ovat saaneet ulkonäön kuntoon (jos siinä koskaan on vikaa ollutkaan).
Joku prosentti mp-harrastajista kuitenkin huomaa aikaa myöten, että tehokyykyllä ajaminen on rasittavaa, koska tuntuu siltä, että kahvaa pitää jatkuvasti kääntää väärään suuntaan, ettei nopeus nousisi aivan tolkuttomaksi. Se kun taas käy rahapussin ja kortin päälle, ja aiheuttaa pitkiäkin katkoja ajamiseen.
Guzzilla ajamisesta voi naaattia pienemmälläkin vauhdilla, filosofia on aivan toinen.

Täytyy heti laittaa vanhemman Guzzin kuva tänne. Tätä ovat jotkut Guzzi-puritaanit jo pitäneet liian muovisena, mutta mun mielestäni tässä on muovi muotoiltu sopivasti:
Le Mans V

Eikö tästä tosiaan kukaan tykkää? Mun mielestä ihan sairaan hyvän näköinen. Vaikka en ole Ducatifani enkä nakupyöräfani niin tuo jotenkin puhuttelee:

ducati-streetfighter_450.jpg

WOW! Toi Yammu XV kahvilakilpuri on komee! Ja Exile Cyclesin yksinkertaset ja siksi tyylikkäät pyörät ovat aina olleet mun makuuni.

Back