• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä mikä jotenkin on vaan kaunis

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaikka en custom-miehiä olekaan niin Honda Valkyrie  on aika magee peli.
Ee-speedissä oli tuollainen helmiäisen valkoisena. Oli kyllä vaikuttavan näköinen livenä.
honda_valkyrie_rune_1.jpg

Kun kämmenellä peittää ruudulla ton kammottavan pyrstön niin lopusta tulee ihan kivan näköinen
smile_org.gif

Jep, toimii  
smile_org.gif
Ei saa kiusata
tounge.gif
Kauneus on katsojan silmässä... Jostakin saattaa tieteskin tuntua siltä et joku istunna sen päällä, mut silti
wink.gif
biggrin.gif

Aiheesta... Monta pyörää on sellasta jotka on tosi ihqun näkösiä, mutta pysyn ainakin toistaiseksi Bussukassa
tounge.gif

Hei Sara. Oletko se busanisti Martta? Itse vaihdoin GSX 1000 R:n K7 busani tilalle ja oon täällä....;) Hyvää uutta vuotta sulle!

Kun kämmenellä peittää ruudulla ton kammottavan pyrstön niin lopusta tulee ihan kivan näköinen
smile_org.gif
Makuasia, sano Musti...

Busa tarttee sen takakopan paikoilleen, että muotoilu on yhtenäinen perään saakka.

Hayabusa_white.1.jpg

Saattaahan tuo jakaa hieman mielipiteitä, mutta itse ainakin diggasin, kun näin tuollaisen valkoisen livenä. Sopivan härskisti yliampuva muotoilu.

Bladet, kikserit jne vehkeet on niin samasta muotista tehty. Jotkut muut voi kehua noita kustomeita, esim. viragon kopion näköisiä dynia jne...

Hei Sara. Oletko se busanisti Martta? Itse vaihdoin GSX 1000 R:n K7 busani tilalle ja oon täällä....;) Hyvää uutta vuotta sulle!
Sama lady  
tounge.gif
Kiitokset  
smile_org.gif
Myöskin sinne hyvää tulevaa vuotta ja ajokilometrejä.

Olisin kans päässy testaamaan madallettua vuotta vanhempaa, mutta jätin väliin. Kuulemma hyvä ajettava ja se oli se suurin syy  
tounge.gif
Hyvä valinta kuiteskin  
thumbs-up.gif

Kyllä se oli kokonaisuus, josta muotoseikat oli kanssa kaikkein vahvimmilla. Hiilikuitukatteet ja peräosa näyttää hienoilta, vaikka ei hinnoista tietäisikään. Pelkästään joku ohjauskolmion koneistuksen jälki saa kirkumaan onnesta. Hieno mopo pintaa syvemmältäkin. Täytyy vähän väliä ajella hissillä ihailemaan sitä tuolla tallissa.
biggrin.gif

full.jpg

Tämä on mun mielestäni kaunis. En olis myyny omaani, jos olis ollut rahaa ja tilaa pitää kahta pyörää
inlove.gif

Niin no, kuka kopioi ketäkin.. ei haittaa
smile_org.gif

Suizan olis kyllä kannattanut kopioida Busaan muodot vaikka sitten vanhasta 1100EF:stä
tounge.gif

tästä useimmat nykyiset vähänkin sporttisemmanpuoleiset motskarit ovat lähteneet, saaneet sysäyksensä ja suunnan kehittyä. z1 kawa oli ehdottomasti yksi tiennäyttäjä ja edelläkävijä niin teknisesti kuin henkevyydeltäänkin.
No Kawan edellä oli kuitenkin sellaisia -60 lukulaisia kuin Triumph Trident ja BSA Rocket 3:nen, ei toi niin kovin edistyksellinen pyörä ollut.

No Kawan edellä oli kuitenkin sellaisia -60 lukulaisia kuin Triumph Trident ja BSA Rocket 3:nen, ei toi niin kovin edistyksellinen pyörä ollut.

No Tridentin kone onkin legenda, muttei mitenkään positiivisessa mielessä. Brittilehdessä sitä nimitettiin "The Most Complicated Motorcycle Engine In the World".

Montako Tridentin tyyppistä moottoria on muuten nykyään käytössä moottoripyörissä ?
Entä Z1:n tyyppistä ?

Back