• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä mikä jotenkin on vaan kaunis

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Se kaikista kaunein on tietenkin tässä:right:

Liitetiedostot

• MotoGuzzi-California-Vintage-2006.jpg
    MotoGuzzi-California-Vintage-2006.jpg
    82,3 KB · Katselut: 161
NADI 36 sanoi:
14_Valkyrie_rotator.jpg

Honda Valkyrie 2014 , näin jenkkilässä ensi vuonna. Toivottavasti löytyy myös muita värejä.
Jotenkin kaunis..? Makuasia, sanoi bobbejaan kun kaverin turkista nyppimiaan syopalaisia soi...

Itse aanestan Nortonia:

Norton+Commando+961+2.jpg

Tuollaisen Nortonin voisi hankkia Trumpan kaveriksi, jos siis lykästää huomisen eläkearvonnassa...

royal-enfield-continental-gt-first-ride-global-unveil-images-pic-2592013-m18_640x480.jpg

2013Sep121803441.jpg

Uusi Royal Enfield Continental GT sykähdyttää :thumbup: Ei toki ihan samoissa määrin kuin Norton, mutta kuitenkin...
Tuleekohan Suomessa saataville :dunno:

Joo, on toi "romu-enkeli" myös siisti. Aito nostalgiapyörä! Köyhän miehen norttoni, toisaalta asetelma taisi olla aikoinaan ihan sama?

Tuo Honda Fury on vähän sennäköinen, että voisi pompata ulos matchbox-rasiasta tai kinder-munasta. Tunnistaa chopperiksi, mutta kun alkaa tarkemmin katsella, niin on lähinnä vain "vähän sinnepäin".

Tällainen kummittelee aina välillä mielessä, kun isäukko toi saudi-arabiasta -78
Vieläkin vanhusta ketuttaa tuon myyminen...
Kawasaki_KZ1000-D_Z1-R_1978.jpg

Isäsi näki tämän pyörän viime kesänä Ivecon huollon pihassa.

Pyörä Hyvinkäällä ja on museorekisteröity, jos haluat lisätietoja niin soittele
Teemu Saikkonen 040-7057854

Ehkä mulla on jotenkin kiero maku pyörien suhteen mutta tässä mun unelmapyörä, jonka toivottavasti vielä joskus omistan:

334e93d6b63a8abf42a6f95eb2089381.jpg

Back