Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän se varmaan ketuttaa jos keskariakin vielä näytti mutta varsinkin motoristina tajuat kuinka helposti se vilkku joskus jää päälle. Ja kaiken lisäksi vilkun käyttöhän ei velvoita kääntymäänYhden motoristin olen meinannu autolla pysäyttää kärkikolmion takaa. Tämä tosimotoristi ajoi vilkku oikealle (meikäläisen tulosuuntaan) päin ja ajolinja oli ns. mopokaista joten tottakai minä puusilmä autoileva motoristi oletin että tämä on kääntymässä ja lähdin liikkeelle. Mutta mutta.. tämä peijakas ajoi aikomustakaan jarruttaa ja kääntää joten liinat kiinni ja vielä tämä perkele heristi nyrkkiä ja näytti centteriä. Hetken kävi mielessä tämä että olisin käynyt repimässä tältä ressukalta vilkut irti ja tunkenut ne sille kypärään mutta jätin onneksi sikseen.
Mutta summa summarum. Tosimotoristi ajaa kilometritolkulla vilkku päällä.![]()
Vaan mista sen tietaa mita on jaanyt nakematta?Ei yhtään kertaa tietääkseni jäänyt MP näkemättä.
Lasketaanko tähän mukaan kolmisen viikkoa sitten Espoon / Nurmijärven rajalla, Porintiellä olevan Shellin pihasta Klaukkalan suuntaan lähtenyttä kahta puusilmäistä motoristia, 600 CBR ja kotarin Duke? Meinasivat huoltsarin pihalta päälle ajaa. Niin, ite ajoin kaksipyöräisellä, vihreällä Kawalla.Onko itse motoristeille kolahtanut toinen motoristi kylkeen kun olette sillä kotilolla olleet liikeellä..Onko puusilmä toiminut??
Vaan mista sen tietaa mita on jaanyt nakematta?Ei yhtään kertaa tietääkseni jäänyt MP näkemättä.![]()
Ilmankos ei koske mihinkaan...Vaan mista sen tietaa mita on jaanyt nakematta?Ei yhtään kertaa tietääkseni jäänyt MP näkemättä.![]()
![]()
Ei tiedäkään. Tietohan lisää kuulemma tuskaa![]()
No, jos mopotkin lasketaan, niin kerran olen kolaroinut mopon kanssa...Ei yhtään kertaa tietääkseni jäänyt MP näkemättä.
Kerran mopo...en tiiä mistä vitusta se aineellistui...tuli varmaan mettästä (paikassa mettäpolku).
Ehdin nähdä vilahduksen silmäkulmasta ja jarrutin, mopopoika meni keulan editse. Eikä varmaan edes tajunnut mitä oli tapahtumassa...
Mopoja on tyrkyllä keulaan useemminkin; tarkkana saa olla.
<---tolleen tulee kuikuiltua aina...painajainen olisi että jonkun teloisi![]()
![]()