• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Puusilmä autoilija: nyt Kuopiossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wili
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Siilinjärvi
Tämän päivän Savon Sanomissa: kliks

Paljon on kolissut viime päivinä.
lookaround_orig.gif

Alkaa väkisin tulla fiilis, -ne jyrää meittit-
Hitto et on menny näkö kotilokuskeilta.
mad.gif
mad.gif
Tuota minäkin mietiskelin viime perjantaina, kun linja-auto oli tulla päälle. Kaveri veti tylysti vasemmalle kaistalle, kun olin jo linjurivaunun vieressä. Olin lähtenyt ohitukseen ajaen ensin linja-auton perässä jonkin aikaa ja sitten selkäesti vilkkua näyttäen siirtynyt vasemalle kaistalle ja ohitukseen.
Kävin kehaisemassa kuskia loistavasta ajovirheestä. Ja yllätys yllätys, kuski ei mielestään ollut tehnyt mitään väärin, sillä oli näyttänyt vilkkua kaistaa vaihtaessaan. Tämä onkin totta, tosin vilkku vilahti vasta sitten, kun jo olin tuon vossikan vierellä. Oli lähtö lähempänä kuin koskaan.

Tuota minäkin mietiskelin viime perjantaina, kun linja-auto oli tulla päälle. Kaveri veti tylysti vasemmalle kaistalle, kun olin jo linjurivaunun vieressä. Olin lähtenyt ohitukseen ajaen ensin linja-auton perässä jonkin aikaa ja sitten selkäesti vilkkua näyttäen siirtynyt vasemalle kaistalle ja ohitukseen.
Kävin kehaisemassa kuskia loistavasta ajovirheestä. Ja yllätys yllätys, kuski ei mielestään ollut tehnyt mitään väärin, sillä oli näyttänyt vilkkua kaistaa vaihtaessaan. Tämä onkin totta, tosin vilkku vilahti vasta sitten, kun jo olin tuon vossikan vierellä. Oli lähtö lähempänä kuin koskaan.
Mulle kävi noin kk sitten aivan samanlainen tapaus. Tässä oli kyse ulkomaalaisesta bussista.
thumbs-up.gif

Pari viikkoa sitte ajelin Ylivieskassa ja kattelin autoliikeiden tarjontaa. Erään autoliikkeen pihalla ajoin sitte yhden VW jetan perässä noin autonmitan verran. Ei siinä mitään pihalla oli vähän ahdasta autolle niin äkkiä VW kuljettaja toppas ja löi pakin päälle taakseen katsomatta ja päälle tuli. Onneksi ehdin sen verran väistä että pyörää kallistamlla jäi vain jalka auton ja pyörän väliin eikä käyny pahemmin. Jos olis tullu vielä 10 cm takemmas niin jalka olis ollu oikean takarenkaan alla. Nostin pojalle aikamoisen äläkän, poika tähän vain "en huomannu". Että silleen.
mad.gif

Mulle kävi noin kk sitten aivan samanlainen tapaus. Tässä oli kyse ulkomaalaisesta bussista.
thumbs-up.gif
Vai Ulkomaalaisesta bussin ratissa
cool.gif

Back