- Sijainti
- Siilinjärvi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota minäkin mietiskelin viime perjantaina, kun linja-auto oli tulla päälle. Kaveri veti tylysti vasemmalle kaistalle, kun olin jo linjurivaunun vieressä. Olin lähtenyt ohitukseen ajaen ensin linja-auton perässä jonkin aikaa ja sitten selkäesti vilkkua näyttäen siirtynyt vasemalle kaistalle ja ohitukseen.Alkaa väkisin tulla fiilis, -ne jyrää meittit-
Hitto et on menny näkö kotilokuskeilta.![]()
![]()
Mulle kävi noin kk sitten aivan samanlainen tapaus. Tässä oli kyse ulkomaalaisesta bussista.Tuota minäkin mietiskelin viime perjantaina, kun linja-auto oli tulla päälle. Kaveri veti tylysti vasemmalle kaistalle, kun olin jo linjurivaunun vieressä. Olin lähtenyt ohitukseen ajaen ensin linja-auton perässä jonkin aikaa ja sitten selkäesti vilkkua näyttäen siirtynyt vasemalle kaistalle ja ohitukseen.
Kävin kehaisemassa kuskia loistavasta ajovirheestä. Ja yllätys yllätys, kuski ei mielestään ollut tehnyt mitään väärin, sillä oli näyttänyt vilkkua kaistaa vaihtaessaan. Tämä onkin totta, tosin vilkku vilahti vasta sitten, kun jo olin tuon vossikan vierellä. Oli lähtö lähempänä kuin koskaan.
Vai Ulkomaalaisesta bussin ratissaMulle kävi noin kk sitten aivan samanlainen tapaus. Tässä oli kyse ulkomaalaisesta bussista.Tuota minäkin mietiskelin viime perjantaina, kun linja-auto oli tulla päälle. Kaveri veti tylysti vasemmalle kaistalle, kun olin jo linjurivaunun vieressä. Olin lähtenyt ohitukseen ajaen ensin linja-auton perässä jonkin aikaa ja sitten selkäesti vilkkua näyttäen siirtynyt vasemalle kaistalle ja ohitukseen.
Kävin kehaisemassa kuskia loistavasta ajovirheestä. Ja yllätys yllätys, kuski ei mielestään ollut tehnyt mitään väärin, sillä oli näyttänyt vilkkua kaistaa vaihtaessaan. Tämä onkin totta, tosin vilkku vilahti vasta sitten, kun jo olin tuon vossikan vierellä. Oli lähtö lähempänä kuin koskaan.![]()