• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

putkiston vaihto,uskaltaako ajaa ilman säätöä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sylvi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eli sulla oli putkisto kiinni ja kokeilit "netti-mapilla"? minkälaisia eroja oli havaittavissa vrt. vakioon? kun oot saanu säädettyä penkissä ni kerro miten vaikutti.
Tuntuu, että paremmin toimii "netti-mapilla", eli kierrosherkkyys parani ainakin välillä 1500-6000, sekä lievä nykiminen mikä oli laitteessa jo vakioputkella on poissa. Tämä siis havaintona reilun viikon työmatkaliikenteessä ja vain muutaman kovemman "koevedoksen" jälkeen ( ja HUOM! tämä kaikki voi olla myös illuusiota kovemman metelin ja lisääntyneen mielihyvän vuoksi..). Varmasti paremmaksi tulee penkissä käytön jälkeen, harmi vaan kun ei tullut penkitettyä vakioputkistolla, kokoröörillä ilman pc:tä jne. Mutta näkeehän sen nyt ainakin, kuinka tuo valmis kartta sattuu kohdalleen.

eli sulla oli putkisto kiinni ja kokeilit "netti-mapilla"? minkälaisia eroja oli havaittavissa vrt. vakioon? kun oot saanu säädettyä penkissä ni kerro miten vaikutti.
Olen itse säätänyt pyörän ja upannut kartan nettiin omalle kotisivulle. Jos sitten käyn sen sieltä ja lataan pyörään, eikö se toimi enää? Siitähän on siis tullut kirottu "nettikartta".
näinhän siinä käy...
biggrin.gif

Authorized Tuning Link Centers <--- Tuolla sivustolla on paikat joissa on TuningLink ohjelmisto käytössä.
Hmm, eiks Bike Doctorinkin pitäisi olla tuossa listassa  
nixweiss.gif
Näin mä käsittäisin.. Ei tuo lista ole ihan ajantasalla, koska Dyno-Mightillakin on oikeasti Tuning-Link käytössä, eli kurssit on käyty Hollannissa.
Vedetääns tätä taasen hieman esille.

Mitenkäs käytännössä tuolla Tunig-Linkillä säätäminen.
Montakos "vetoa" tarvitsee penkissä jotta saa ruiskupyörän pc;n säädettyä?

Back