Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtaakohan saada pienempiä kannuja, että matalampaa ääntä putkista samanaikaisesti. . Änkkärin resonanssitaajuudet ovat änkkärin pituuden monikertoja, eli käytännössä:FKaipaisin RSVRään vähän nykyistä matalampaa murinaa sekä pienempiä kannuja ja tällä hetkellä arvonnassa on mukana Mivv GP:t tai nykyisten modaus. ?
Damn. Eipä tullu moista edes ajateltua kun tuudittautu huonolaatuisten ääninäytteiden mörinään.Mahtaakohan saada pienempiä kannuja, että matalampaa ääntä putkista samanaikaisesti. . Änkkärin resonanssitaajuudet ovat änkkärin pituuden monikertoja, eli käytännössä:FKaipaisin RSVRään vähän nykyistä matalampaa murinaa sekä pienempiä kannuja ja tällä hetkellä arvonnassa on mukana Mivv GP:t tai nykyisten modaus. ?
Mitä pidempi putki, sitä möreämmille taajuuksille se on virittynyt.
Juu. Onhan noita lueskeltu mitä on vastaan tullut. Jotenkin vaan tuntuu että kaverit modailee putkia perstuntumalta ja viljelee ohessa jotain tuulesta temmattujua faktoja tekojensa tueksi. Olen antanut itseni ymmärtää että sen röörin pituudella, tilavuudella ja ties millä paineilla on merkitystä hyvän sekä tasapainoisen lopputuloksen saamiseksi. Toi quick n dirty tyyli missä pistetään reikäputkea ja villoja röörin alkuperäisten osien tilalle ei välttämättä täytä kaikkia taiteen sääntöjä. Kai ne valmistajat on jostain syystä laittaneet tietyn mallisille pyörille tietyn malliset änkkärit.Apriliaforum.com:ssa on paljon juttuja/kuvia putkien modauksesta sieltä ohjeet ja hommiin ei pitäis olla paha homma![]()
Vakioputkista perstuntumalla modatut putket niitä osia käyttämällä mitä tallin nurkista löytyi ja tuloksena tehokkain Tuono mitä vastaan on tullut. LINKKI Tossa osiossa oli joitain käyriä yms. Se vaan tollanen putkimodi ei ole mitään taidetta saati rakettitiedettä ko. laitteessa vaan täytyy olla isot reiät ulos että jytisee. Ja näköjään tulee tehojakin.Juu. Onhan noita lueskeltu mitä on vastaan tullut. Jotenkin vaan tuntuu että kaverit modailee putkia perstuntumalta ja viljelee ohessa jotain tuulesta temmattujua faktoja tekojensa tueksi. Olen antanut itseni ymmärtää että sen röörin pituudella, tilavuudella ja ties millä paineilla on merkitystä hyvän sekä tasapainoisen lopputuloksen saamiseksi. Toi quick n dirty tyyli missä pistetään reikäputkea ja villoja röörin alkuperäisten osien tilalle ei välttämättä täytä kaikkia taiteen sääntöjä. Kai ne valmistajat on jostain syystä laittaneet tietyn mallisille pyörille tietyn malliset änkkärit.Apriliaforum.com:ssa on paljon juttuja/kuvia putkien modauksesta sieltä ohjeet ja hommiin ei pitäis olla paha homma![]()
Tai mitäs mä tiedän. Arvailen vaanJatkan tätä satunnaista surffaamista ja koitan seuloa datan tuolta "mun juttu on paras juttu koska mä oon tehny tän" kirjoitusten seasta![]()
![]()
Juu. Onhan noita lueskeltu mitä on vastaan tullut. Jotenkin vaan tuntuu että kaverit modailee putkia perstuntumalta ja viljelee ohessa jotain tuulesta temmattujua faktoja tekojensa tueksi. Olen antanut itseni ymmärtää että sen röörin pituudella, tilavuudella ja ties millä paineilla on merkitystä hyvän sekä tasapainoisen lopputuloksen saamiseksi. Toi quick n dirty tyyli missä pistetään reikäputkea ja villoja röörin alkuperäisten osien tilalle ei välttämättä täytä kaikkia taiteen sääntöjä. Kai ne valmistajat on jostain syystä laittaneet tietyn mallisille pyörille tietyn malliset änkkärit.
EI mitään noisekillereitä vaan korvatulpat. Äänien KUULUU olla "sietämättömät"Ostin oman RSV:ni viime syksynä, ja ihmetelin kuinka (meikäläisen mittapuulla) melken uudehkon nahkeassa pyörässä ol jotensakin tuhdit äänet e-merkityillä vakiopöntöillä.
Tarkempi tarkastelu paljasti että pöntöt oli jo modattu juuri tuolla alussa mainitun linkin mukaisesti. Äänet olivat sitä luokkaa että alkoivat ärsyttämään jo itseäkin. Noisekillereillä äänistä sai kuitenkin sopivan siedettävät. Jos joku ko. muutosta harkitsee, kannattaa laittaa ne killeritkin tilaukseen...
Juuri näinEI mitään noisekillereitä vaan korvatulpat. Äänien KUULUU olla "sietämättömät"Ostin oman RSV:ni viime syksynä, ja ihmetelin kuinka (meikäläisen mittapuulla) melken uudehkon nahkeassa pyörässä ol jotensakin tuhdit äänet e-merkityillä vakiopöntöillä.
Tarkempi tarkastelu paljasti että pöntöt oli jo modattu juuri tuolla alussa mainitun linkin mukaisesti. Äänet olivat sitä luokkaa että alkoivat ärsyttämään jo itseäkin. Noisekillereillä äänistä sai kuitenkin sopivan siedettävät. Jos joku ko. muutosta harkitsee, kannattaa laittaa ne killeritkin tilaukseen...