Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vakiputkessa väliputki ja pönttö on yhtäpakettia ja slip-onissa taas ne on erikseen...tuntus vaan että liitos vähän vuotaisi...Eikö siinä oo vakiona mitään tiivisteitä? Normitiivisteet riittänevät. Jos ei ollu vakionakaan mitään niin tuskin tarvitsee sitten muillakaan slipareilla?![]()
Toimii. Löytyy kaikista Motoneteistä ja Biltemoista sun muista.pakoputken asennus pastaa
Toi pasta mikä mulla on hyllyssä (ei juuri muistu merkki mieleen) ainakin juuri ei jämähdä älyttömän tiukkaan. Irrottaessa on enempikin semmoista kuivan ja kovettuneen saven oloista, kuin elastisen liimamaista.Eikös nuo "pashtat" kovetu ja änähtää putki ihan prkleen tiukkaan. Kuparitahnalla oon ite laittanu mut on kyl aina ollu jonkin määräinen tiivistekkin.
Juu näin se on noitten pastojen kans että ei ne ny nii hirvee tiukkaan jämähdä.Ite laitoin tiiviste uraan n.puolen senti paksusen siivun ja ohkasesti laippaan vielä.Ja irtoo tarvittaessa ilman väkivaltaa.Toi pasta mikä mulla on hyllyssä (ei juuri muistu merkki mieleen) ainakin juuri ei jämähdä älyttömän tiukkaan. Irrottaessa on enempikin semmoista kuivan ja kovettuneen saven oloista, kuin elastisen liimamaista.Eikös nuo "pashtat" kovetu ja änähtää putki ihan prkleen tiukkaan. Kuparitahnalla oon ite laittanu mut on kyl aina ollu jonkin määräinen tiivistekkin.
Irtoo kyllä melko miedolla pyöräytyksellä/nitkautuksella.
...ja laserPaljonkohan mahtaa olla lämmöt ennen sliparia liitoksessa .... Silikoniahan on ainakin noin 300c joten mitenhän se toimis jois laittais vaan yhden uhuen renkaan niin ei varmaan olis vaikea irroittaakkaan.
Tai sitten se vaihtoehto että ostaa putken joka ei vuoda ilman tiivisteitäkään esim akra/yoshi.![]()
![]()
...ja laserTai sitten se vaihtoehto että ostaa putken joka ei vuoda ilman tiivisteitäkään esim akra/yoshi.![]()
![]()