Villapaidan sisalle kaarittyna?Ja Norjasta puheen ollen .. rinkassa tietenkin ..
![]()
Hitto kun mulla on Suomeen asuntovelkaa! Otin €50k eli £30k, sita maksanut €10k, ja velkaa jaljella €40k eli £40k!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Villapaidan sisalle kaarittyna?Ja Norjasta puheen ollen .. rinkassa tietenkin ..
![]()
Tuallaasi velekoja ei eres piretä velekoina - noon vippejä. Mullon henk.koht. velekaa yli 180 ke eli jos ois nuan vähä niin hyppisin kuinVillapaidan sisalle kaarittyna?Ja Norjasta puheen ollen .. rinkassa tietenkin ..
![]()
![]()
Hitto kun mulla on Suomeen asuntovelkaa! Otin €50k eli £30k, sita maksanut €10k, ja velkaa jaljella €40k eli £40k!!!
Omasta puolestani soisin punnan vahvistuvan samalle tasolle kuin vuosi pari sitten.![]()
Joo, on mulla taallakin asuntovelkaa! £270k eli saman verran euroina. Kukakohan sen maksaisi mun puolesta pois, kun punta on nyt niin heikko...Tuallaasi velekoja ei eres piretä velekoina - noon vippejä. Mullon henk.koht. velekaa yli 180 ke eli jos ois nuan vähä niin hyppisin kuin![]()
Voi jestas teidän asuntojen hintoja!Joo, on mulla taallakin asuntovelkaa! £270k eli saman verran euroina. Kukakohan sen maksaisi mun puolesta pois, kun punta on nyt niin heikko...Tuallaasi velekoja ei eres piretä velekoina - noon vippejä. Mullon henk.koht. velekaa yli 180 ke eli jos ois nuan vähä niin hyppisin kuin![]()
![]()
Silla saa muuten taalta esikaupunkialueelta (noin puoli tuntia keskustaan julkisilla) 50-nelioisen kaksion, ei sen isompaa.
Joo, on mulla taallakin asuntovelkaa! £270k eli saman verran euroina. Kukakohan sen maksaisi mun puolesta pois, kun punta on nyt niin heikko...![]()
Silla saa muuten taalta esikaupunkialueelta (noin puoli tuntia keskustaan julkisilla) 50-nelioisen kaksion, ei sen isompaa.
Sanos muuta! Mutsilla ja faijalla on 4h omakotitalo valtavan puutarhan kanssa Sipoossa hyvien liikenneyhteyksien paassa, ja arvo noin €100k. Faija kun ei ole taalla kaynyt sitten 60-luvun jalkeen, oli saada slaagin kun kuuli, miten paljon olen asuntoon uhraamassa, luullen minun ostavan ison talon jostain kuningattaren naapurista.Voi jestas teidän asuntojen hintoja!![]()
Nonni. Tilasin sitten takarenkaan (Avon distanzia) tuolta busterssista. Saa nähdä tuleeko oikea kumi (eri nettikaupoissa on vähän eri tavalla nimettyjä nuo SM-versiot) ja kuinka homma hoituu. Saksan hintaan nähden säästöä tulee aika tarkkaan 50 euroa. Suomen hintaan ei ole verrokkia, kun en ole kotimaassa törmännyt Avonin myyjään vielä. Halpa punta kyllä näyttää tällä hetkellä kannattavan!
Muuten hyvä mesta, mutta käy vain paypal tai tilisiirto. Eivät omista sähköistä päätettä vaan mankelin vielä 2000-luvullaonko kenelläkään tieto kyseisestä paikasta? http://www.helmetcity.co.uk/
jos kypärää tilaisi..
No ei saa enää 100ke:lla "Sipoostakaan" taloja! Se alkaa olla jo "hyvää aluetta". Helsinkihän pakkolunasti palasen Sipoota ja kuinkas kävi - maan hinta nousi!Sanos muuta! Mutsilla ja faijalla on 4h omakotitalo valtavan puutarhan kanssa Sipoossa hyvien liikenneyhteyksien paassa, ja arvo noin €100k.Voi jestas teidän asuntojen hintoja!![]()
toisaalta PayPal on hyvä maksukeino. Siinähän PayPal maksaa yritykselle ja PayPal laskuttaa sitten asiakkaan luottokorttia. Kulut PayPalin käytöstähän maksaa myyjä omalla sopimuksellaan PayPalin kanssa.Muuten hyvä mesta, mutta käy vain paypal tai tilisiirto. Eivät omista sähköistä päätettä vaan mankelin vielä 2000-luvullaonko kenelläkään tieto kyseisestä paikasta? http://www.helmetcity.co.uk/
jos kypärää tilaisi... Itse kun en maksa, kuin visalla ja jos se ei kelpaa niin saa olla. Joten kypärä jäi silloin tilaamatta.![]()
Sanoisinko jotta on ollut "hyvää aluetta" jo pidemmän aikaa, hintojen perusteella ainaskin. Jokseenkin on hulluja hintoja. Pk - alueelta esim. 50- neliön rivarikaksiota et juurikaan alle 150ke saa...kolmiot on palttiarallaa 180ke ylöspäin, ja nekin tyylillä "suurremontti edessä"No ei saa enää 100ke:lla "Sipoostakaan" taloja! Se alkaa olla jo "hyvää aluetta". Helsinkihän pakkolunasti palasen Sipoota ja kuinkas kävi - maan hinta nousi!Sanos muuta! Mutsilla ja faijalla on 4h omakotitalo valtavan puutarhan kanssa Sipoossa hyvien liikenneyhteyksien paassa, ja arvo noin €100k.Voi jestas teidän asuntojen hintoja!
Alkaa 200 ke olla minimihinta talolle ja tontille noinkin lähellä pk-seutua. Tästä "lamasta" huolimatta?![]()
Itse olen lukenut noista ongelmista paypal:n kanssa, kun taas luottokunnan kanssa ongelma tapauksissakin on helppo asioida ihan suomenkielellä. Ehkä näiden asioiden suhteen olen hieman vanhanaikainen, mutta kyllä mankeli 2000-luvulla oli jo melkoista huumoria.toisaalta PayPal on hyvä maksukeino. Siinähän PayPal maksaa yritykselle ja PayPal laskuttaa sitten asiakkaan luottokorttia. Kulut PayPalin käytöstähän maksaa myyjä omalla sopimuksellaan PayPalin kanssa.Muuten hyvä mesta, mutta käy vain paypal tai tilisiirto. Eivät omista sähköistä päätettä vaan mankelin vielä 2000-luvullaonko kenelläkään tieto kyseisestä paikasta? http://www.helmetcity.co.uk/
jos kypärää tilaisi... Itse kun en maksa, kuin visalla ja jos se ei kelpaa niin saa olla. Joten kypärä jäi silloin tilaamatta.![]()
PayPal on kuitenkin turvalliseksi maksutavaksi todettu, joten ainakin itse maksan mielelläni sillä kuin ilmoittelen vaihtelevantasoisesti suojattuihin nettikauppoihin suoraan luottokorttini tietoja. Myyjähän ei näe luottokorttini tietoja lainkaan maksaessani PayPalilla.
Törkein esimerkki tästä on minusta FC-Moto, jossa luottokortin numero ja se kolminumeroinen varmistuskoodi jää näkyviin tehtyihin tilauksiin. Vaikka vanhoihin tilauksiin pääsee ainoastaan kirjautumalla omalla tunnuksellaan ja salasanallaan, on tuossa tietoturva aika arveluttavalla tasolla.
Maksaessani PayPalilla tiedän varmasti saavani kuitin/tositteen ostoksestani kun se on rekisteröitynyt PayPalin järjestelmään.
Kaiken lisäksi PayPal -maksu rekisteröityy samantien myyjän tietokantaan, joten monessa tapauksessa toimituskin nopeutuu, kun maksu näkyy heillä samantien.
Tiivistettynä: minun mielestä PayPal on varmin tapa maksaa nettikaupossa Visalla. esimerkiksi eBayssa yleensä jätän ostamatta jos maksuvaihtoehtona ei ole PayPalia.
No, onhan siinä yksi väliporras lisää. Toisaalta maksusuoritus näkyy sekä luottokunnan laskussa, että PayPalissa. Itsellä ei toistaiseksi ole ollut mitään ongelmia tuon kanssa. Tosin englanti sujuu sen verran, että kait sitä pystyy asioimaan ongelmatilanteissakin...Itse olen lukenut noista ongelmista paypal:n kanssa, kun taas luottokunnan kanssa ongelma tapauksissakin on helppo asioida ihan suomenkielellä. Ehkä näiden asioiden suhteen olen hieman vanhanaikainen, mutta kyllä mankeli 2000-luvulla oli jo melkoista huumoria.