• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Punosletkut Thunderaceriin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Tuota tuota... Tarvisi hommata raceriin uudet jarruletkut ja luettuani useita eri palstoja olen päätymässä goodridgen punosletkuihin.

Kysymys kuuluukin. Onko joku hankkinut letkuja Autoracingistä tms. liikkeestä joka myy niitä metritavarana? Vertailtuani hieman hintoja niin näyttäisi siltä, että tuolta hankittuna ne olisi edullisemmat kuin esim. Duellilla myytävä valmis setti.

Ja sikäli mikäli jos joku on hankkinut niin mitä muuta kuin letkut tarvii hankkia. Eli siis mitä liittimiä ja minkä kokoisia?

Täytyykö ko. letkut väsätä itse vai tehdäänkö ne mittojen mukaan paikanpäällä? Ja jos pitää tehdä itse niin onko se kuinka työlästä/vaikeaa?

Ota vaan ne goodridgen letkut, ei ne niin kalliit ole. Ompahan heti paikalleen sopivat kerralla.

Täältä ääni Goodridgelle. Mukana on kaikki palikat ja letkut on just oikean mittaiset, ja sen lisäksi niissä on kumisuojus päällä. Itse vaihdoin vuosi sitten cattiin sellaiset.

Autoracingissa myytävät letkutkin ovat nekin Goodridgen, mutta niitä myydään metritavarana hintaan 12,60 e/metri ja ne saa myös kumisuojuksilla. Joku tuolla tallin(siis talli foorumin) puolella kehui tehneensä letkut itse ja että siinä säästäisi rahaa, tiedä sitten.... Onko jollain kokemuksia?

Lähinnä haluaisinkin tietää minkä kokoiset liitimet niihin pitäs ostaa, jos joku nyt on näitä malleja asentanut Raceriin.

Back