Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rekkamasa sanoi:Teen mä mitä vaan se menee vaan enemmän solmuun... Jos paan sen filtered html päälle tossa sigussa näkyy se koko skripti muotoiluhommeleineen.
Fuck it maalatkaa ja kopsatkaa jos haluutte nähdä tai jos joku pätevä mode joka pääsee mun tietoihin tai voi kopsata tähän valmiin linkin jonka laittaa sinne niin tack, jostain syystä toi pitkiksen tekemä ei toimi vaan näkyy sellaisenaan millä tahansa asetuksilla.
Kelju sanoi:Milläkähän konstilla tuon Nicin alla olevan kirjoituksen saisi muokattua?
Olen tuolta Panelista vaihtanut sen ja sinne näyttäisi tallentuvan, mutta kuitenkin vanha teksit on mukana näissä kirjoituksissa?
Kelju sanoi:Juu taitaa olla tekemätön paikka? Voi kun näihin asioihin käytäisiin samalla tarmolla kuin vaikka myydään osion ilmoituksiin...![]()
Nitrous sanoi:Voi kun nää asiat olis yhtä helppoja korjata kuin viestistä huomauttaminen tai sen poistaminen niin ne olis tehty jo aikapäivää sitten.