• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Profiilin asetukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rampas80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistä kummasta saa vaihdettua paikkakunnan profiiliin? :dunno:

Tiedoissa lukee vielä vanha paikkakunta kun on tullut muutettua jo stadin valoihin.. Ei vaan löydy mistään sitä kohtaa josta sen saa vaihdettua.

Klikkaa vaikka tässä ketjussa omaa nickiä -> katso profiili -> paikkakunnan vieressä on kynän kuva -> editoi

Millä hemmetillä mä saan allekirjoitukseen linkin aikaan? Väittää että tunnistaa automatic mutta ihan sama missä muodossa kirjoittaa niin eipä tunnista. Mitä mä en nyt osaa?

Koodi:
<a href="http://www.oddballgarage.blogspot.fi">www.oddballgarage.blogspot.fi</a>

Kokeile tuota... :dunno:

Edit: Jaa se taitaakin riittää, kun vaihdat allekirjoituksen alta pudotusvalikosta tekstimuodon PLain text -> Filtered HTML

Teen mä mitä vaan se menee vaan enemmän solmuun... Jos paan sen filtered html päälle tossa sigussa näkyy se koko skripti muotoiluhommeleineen.

Fuck it maalatkaa ja kopsatkaa jos haluutte nähdä tai jos joku pätevä mode joka pääsee mun tietoihin tai voi kopsata tähän valmiin linkin jonka laittaa sinne niin tack, jostain syystä toi pitkiksen tekemä ei toimi vaan näkyy sellaisenaan millä tahansa asetuksilla.

Rekkamasa sanoi:
Teen mä mitä vaan se menee vaan enemmän solmuun... Jos paan sen filtered html päälle tossa sigussa näkyy se koko skripti muotoiluhommeleineen.

Fuck it maalatkaa ja kopsatkaa jos haluutte nähdä tai jos joku pätevä mode joka pääsee mun tietoihin tai voi kopsata tähän valmiin linkin jonka laittaa sinne niin tack, jostain syystä toi pitkiksen tekemä ei toimi vaan näkyy sellaisenaan millä tahansa asetuksilla.

Ei pääse modet muokkaamaan sun profiilin tietoja.

Milläkähän konstilla tuon Nicin alla olevan kirjoituksen saisi muokattua?
Olen tuolta Panelista vaihtanut sen ja sinne näyttäisi tallentuvan, mutta kuitenkin vanha teksit on mukana näissä kirjoituksissa?

Pikkasen eri asia ja eri ihmiset jotka valvoo ilmoituksia (joka btw on helvetin rasittavaa kun kukaan ei jaksa lukea ohjeita, tuttua puuhaa) ja ne jotka puukottaa koko foorumin moottorisoftaa...

Kelju sanoi:
Juu taitaa olla tekemätön paikka? Voi kun näihin asioihin käytäisiin samalla tarmolla kuin vaikka myydään osion ilmoituksiin... :;):

Voi kun nää asiat olis yhtä helppoja korjata kuin viestistä huomauttaminen tai sen poistaminen niin ne olis tehty jo aikapäivää sitten.

Nitrous sanoi:
Voi kun nää asiat olis yhtä helppoja korjata kuin viestistä huomauttaminen tai sen poistaminen niin ne olis tehty jo aikapäivää sitten.

Kiitos vastauksesta eli on tekemätön paikka.

Back