Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko rengas loppu kun siitä lähtee ne karvat?siis eikö se nokka muka kestä pitempään ku 16tkm..?![]()
eikö sen kulumisen pitäis periaatteessa loppua sitte ku hioutunu oikeaan asentoon.. ellei sitte renkaan vaihdossa tms mene takanen hieman vinoon..
Pepe sanoi:Laitoin tänään sarjan tilaukseen. Katsotaan koska tulee, voin laittaa kommenttia, kun pääsee.
Mihin sijoitit gps-mokkulan?Pepe sanoi:Nyt asennettuna ja hyvin tuntuu toimivan gps versio.
Kotarikuski sanoi:Hieman huvittavaa että motoristilla on 3-4 gps-vastaanotinta ajellessaan, mutta ei kerrota kellekkään.
boy007 sanoi:Mulla on täysin mekaaninen Osco. Muuten hyvä mutta mukana tulevat kiinnikeet on käyttö kelvottomia.
Asennus kuvia http://boy007.dy.fi
Olen kokeillut erinlaisia öljyjä ja parasta on ollut automaatti vaihteisto öljyt 80-W90
Markkinoilat löytyy all 10egen sydeemejä jossa puristat pulloa sopivasti,...
Oscossa on luotettava mekaniikka, hyvän näkönen ja helppo käyttää.
joni
boy007 sanoi:Mulla on täysin mekaaninen Osco. Muuten hyvä mutta mukana tulevat kiinnikeet on käyttö kelvottomia.

Kotarikuski sanoi:Mihin sijoitit gps-mokkulan?
Vähänkö tuntuu hifistelyltä mutta hinnan taitaa säästää asennustyössä. Reed-putken ja etenkin magneetin asennus on aika jumppa. Eikä tuo taida paljon erottua pyörän muussa tietotekniikassa.
Hieman huvittavaa että motoristilla on 3-4 gps-vastaanotinta ajellessaan, mutta ei kerrota kellekkään.
Jep. Tunnen jonkin verran paikannusjärjestelmiä, ensimmäinen jonka kanssa jouduin tekemisiin oli Loran-C. En ollut ollenkaan huolissani jäljittämisestä. Huvitti vaan että noin yksinkertaiseen tehtävään käytetään noin korkeatasoista teknologiaa. Vähän kuin käyttäisi tietokonetta herätyskellona. Mutta nykyään paikannin on yksi siru, jonka valmistuskustannukset riippuvat lähinnä sen pinta-alasta.specka sanoi:Muistathan että GPS sinällään on "passiivinen" järjestelmä.
mRkukov sanoi:Kiitos tiedosta, mutta Pro-Oiler ketjussa puhutaan "hieman" laadukkaammasta ja tarkemmasta tuotteesta.![]()

Puuhis sanoi:Juu onhan se iso synti puhua muistakin vaihtoehdoista..