Ylläri!merlin sanoi:Keltanen liivi se oli tällä toisellakin päällä. Kehtas siinä vielä morjenstaaki. Ei muuten saanu vastamorotusta![]()
Mä luovuin huomioliivin käytöstä, kun eipä sillä näytä olevan merkitystä onko se päällä vai ei, päälle tulee ne joille mp:t on ilmaa, muut huomaa muutenkin. En onneksi ollut tuo liivijengiläinen, ois vähän nolottanu...
Tyttären tekemän äitienpäiväkortti on kyllä ihan pakko jakaa, jotenkin lapset poimii aina sen olennaisen.
Etusivulla iskä opettaa äitiä ajamaan...

Mä olen paikoitellen niin paha suustani, että onneks ajoin kortin "kotikoulussa".
Tosin mulla on pituutta 170 joten noihin kommentteihin ei ole juuri tullut törmättyä, mutta sama pituushan Zirdallakin tais olla.
Ehkä opettaja ajatteli, että parempi ajaa ensin kevaria mopon jälkeen, mutta en ole ihan vakuuttunut tuosta...
Illalla ja aikasin aamulla on kaikkein mukavinta ajella.
Onko tämä yleistä vai annanko mä jotenkin vääriä viestejä varovaisella ajelullani?
Tosin motarilla ajaminen nyt ei muutenkaan ole minusta mitään parasta antia, mieluummin kurvailee noita pikkuteitä niin ehtii vähän vilkuilla maisemiakin.
Toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä vai miten se nyt menikään
Eli ei oo pelkoo et vinkuu kyytiin
Sen takia tää varmaan onkin niin hienoa. Kyllä sitä on kerran jos toisenkin yksi tuttava ihmetelly, että miten ihmeessä se nyt niin jänskättää vieläkin monen ajokauden jälkeen. Mutta kyllä vaan, kiva on mennä mopolla kauppaan, kun kädet vapisee... Ajellessa kuitenkin on ihan omituisen tyyni ja kylmänrauhallinen olo. Pikkujännitys on ehkä vaan hyväksi!
. Siinähän on se kaasukahva ja tankissa lörttistä.

.. No ei sinällään, ei se nyt haittaa mua ja pilaa mun päivää tai ajeluita, vaikkei läpändusta herukkaan, mut oon vaan ihmetelly..