Hola chicas!
Numero on varmaan sitten 127 jos Anglia lasketaan väliin. Liityin juuri, mutta en vielä kehtaa tituleerata itseäni prätkämimmiksi sillä korttia vasta ajan parhaillaan. Olen kyllä nauttinut hurjasti ajotunneista, jopa nähnyt unta motukalla ajamisesta!
Pyörä on aluksi tiedossa kun velimies haluaisi vaihtaa nykyisensä isompaan niin minulle saattaisi jäädä siitä mukavan oloinen Yamaha Virago, vm. -90. Kuulemma ihan passeli pyörä aloitella, ja tykkään tyylistä.
Olen ensi maanantaina 30v. ja Mikkelistä. Olin muuten Rottaralleissa, jos siellä ketä teistä tapasin. Oli hienot kemut! Käteen jäi hyviä muistoja ja kiva fiilis porukasta, yksi harrikkamieskin taisi tarttua matkaan elon polulle
Numero on varmaan sitten 127 jos Anglia lasketaan väliin. Liityin juuri, mutta en vielä kehtaa tituleerata itseäni prätkämimmiksi sillä korttia vasta ajan parhaillaan. Olen kyllä nauttinut hurjasti ajotunneista, jopa nähnyt unta motukalla ajamisesta!
Olen ensi maanantaina 30v. ja Mikkelistä. Olin muuten Rottaralleissa, jos siellä ketä teistä tapasin. Oli hienot kemut! Käteen jäi hyviä muistoja ja kiva fiilis porukasta, yksi harrikkamieskin taisi tarttua matkaan elon polulle

Ikää löytyy 21 ja Kuopiossa asustelen. Moikataan kun kohdataan! 
Ihan pieni ja ihan kevyt näin alkuun eli 250. 

Hienoa porukkaa, naiset yleensäkin
Puolen hehtaarin rinnetonttia ylös menee aika jyrkkä tie. Siinä sitä oppii, kiihdytystä ja jarrutusta, kytkintä ja kaasua. Huomenna mennään "soramontulle vähän revittelemään Yamahalla", niin pääsee ajamaan muillakin vaihteilla kuin ykkösellä
. (Ihan luvan kanssa, omistaja sanoi vaan että ajakaa sitten kaikki mopopojat pois.