Kortin saamisen jälkeen ajelin useamman vuoden Hondan Deauvillella josta ylsi toiselle puolelle jalasta päkiät maahan. Jos halusi laittaa molemmin puolin, niin varpaat osui just. Sillä sitä kuitenkin mentiin. Koulun pyörästä irrotettiin satula inssin ajaksi, että tuntuis varmemmalta.
Eilen tuli oma kultainen Hornet kotiin. Ekojen kilometrien jälkeen tuli sellainen autuaallinen olo "mä oon löytänyt sen just mun käsiin sopivan pyörän"
En tiiä putosko harteilta joku taakka kun ei tarvii pelätä et kippaa lainapyörän nurin vai mistä se fiilis tuli, mut hel*etin tyytyväinen olen tuohon Hornettiin. Fiilikset on jossain ihan erillä korkeudella ajellessa nyt kuin mitä Deauvillen kanssa. Tosin täytyy muistaa et ne on ihan erin sorttisia pyöriä. Toinen on vajaatehoinen painava jäykkä möhkö ja toinen.... niin... no.. Hornet :-D
Eilen tuli oma kultainen Hornet kotiin. Ekojen kilometrien jälkeen tuli sellainen autuaallinen olo "mä oon löytänyt sen just mun käsiin sopivan pyörän"
En tiiä putosko harteilta joku taakka kun ei tarvii pelätä et kippaa lainapyörän nurin vai mistä se fiilis tuli, mut hel*etin tyytyväinen olen tuohon Hornettiin. Fiilikset on jossain ihan erillä korkeudella ajellessa nyt kuin mitä Deauvillen kanssa. Tosin täytyy muistaa et ne on ihan erin sorttisia pyöriä. Toinen on vajaatehoinen painava jäykkä möhkö ja toinen.... niin... no.. Hornet :-D

B-kortti ollut taskussa siihen mennessä sen apaut 16 vuotta, joten liikennesäännöt oli jollain lailla jo tuttuja...

Ensimmäinen ajotunti takana ja hyvin se loppua kohden alkoi sujumaan
onneksi en sentään kaatunut. Mielessä kävikin siinä vaiheessa, että näinköhän tästä mitään tulee... Noh uutta yritystä perään ja alkoihan se kytkimen ja kaasun tuntuma sieltä löytymään ja päästiin kokeilemaan myös jalkajarrun käyttöä ja harjoittelemaan varsinaista hidasajoa 
, ajattelin hankkia harjoittelupyöräksi 250:sen Yamaha Viragon. Pyörä on kaunis, riittävän matala aloittelijalle, kehuvat helpoksi käsitellä ja kevyeksi näin naislihaksille, eikä 250:nen ehkä karkaa käsistä niin helposti kokemattomalta kuskilta. Onko tämän palstan mimmeillä kokemusta tästä pyörästä?