• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PrätkäMimmit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pinni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ootteko huomanneet, että on olemassa myös oma keskustelufoorumi Lady bikers tuolla salasanalla suojatussa osiossa. Salasanan saa pyytämällä sen ylläpitäjältä.

Kivaa kun löytyy näin paljon mimmejä...seuraavaa kimppa-ajelua odotellessa
smile_org.gif

Ootteko huomanneet, että on olemassa myös oma keskustelufoorumi Lady bikers tuolla salasanalla suojatussa osiossa. Salasanan saa pyytämällä sen ylläpitäjältä.

Kivaa kun löytyy näin paljon mimmejä...seuraavaa kimppa-ajelua odotellessa  
smile_org.gif
Kiitokset vinkistä, salasanapyyntö lähti.
smile_org.gif

Kimppa-ajelut mä jätän vielä väliin. Täytyy ensin opetella ajamaan edes yksin.
biggrin.gif

Huomenna suuntana Göteborg...
Onnittelut kortista!

Kerro sitten kuinka reissu meni, mä oon tässä suunnitellut lähteväni yksin Göteborgiin parin viikon päästä, mietin vielä uskallanko vai en...

No mönkään meni alkuperäiset suunnitelmat, kun miehen pyörästä pääs vedet ennen ku lähdettiin (onneks siis kotona eikä reissun päällä!). Mentiin sit kaks päällä mun pyörällä. Vähänkö harmitti!!!!

Reittinä Stockholm-Götene-Göteborg-Stockholm eli pienempiä teitä alas ja ylös E4:sta.

Hyvät tiet, kohteliaita autoilijoita (väistää ja päästää ohi), ei mitään nähtävää, huoltsikoita hyvin. Puuduttavaa istua kyydissa E4:lla ja ennen Tukholmaa oli melkoinen asfalttittietyömaa.

Kysy, jos tulee viel jotain mieleen. Eniten mua olis hirvittänyt just se tietyö-kohta, jos olisin itse ajanut, muuten luulen, että olis ollut ihan kiva ajella näin vasta-alkajanakin.

Ja piru vie: rinkkaa en laita enää ikinä selkään ajoreissuun!!!

Ettei tyhmät miehet menis sinne kirjottelee  
cool.gif

Ei kai siinä voi olla tuollaista syytä?
En jaksa uskoa että naismotoristeilla edes olisi mitään sellaista moottoripyöräilyyn liittyvää asiaa, jota ei miehetkin voisi lukea. En usko että miehiä edes kovin montaa kertaa kiinnostaa tulla lukemaan naisten keskusteluja joltain erilliseltä palstalta. Mitä ihmettä naiset edes sinne kirjoittaisivat? Naisille on niin paljon erilaisia foorumeita netissä ihan jokaista asiaa varten etten todellakaan näe syytä erilliseen keskusteluun mp:stä. Naismotorismi on ihan samanlaista pyörän päällä istumista kuin miehilläkin, tahti ehkä rauhallisempi. Olin aikoinaan 5v jäsenenä naismotoristi clubissa enkä nähnyt sille mitään erityistä tarvetta.

Mutta, on kiva huomata että olette sisäistäneet idean laskennasta. Toivon mukaan akkalauman määrä toimii innostavana mp-harrastuksen aloittamisena tätäkin lukeville takapenkkiläisen osaan tyytyneille. Ei tarvitse olla ajamatta ainakaan sukupuolen takia!

Ettei tyhmät miehet menis sinne kirjottelee  
cool.gif

Ei kai siinä voi olla tuollaista syytä?
En jaksa uskoa että naismotoristeilla edes olisi mitään sellaista moottoripyöräilyyn liittyvää asiaa, jota ei miehetkin voisi lukea. En usko että miehiä edes kovin montaa kertaa kiinnostaa tulla lukemaan naisten keskusteluja joltain erilliseltä palstalta. Mitä ihmettä naiset edes sinne kirjoittaisivat? Naisille on niin paljon erilaisia foorumeita netissä ihan jokaista asiaa varten etten todellakaan näe syytä erilliseen keskusteluun mp:stä. Naismotorismi on ihan samanlaista pyörän päällä istumista kuin miehilläkin, tahti ehkä rauhallisempi. Olin aikoinaan 5v jäsenenä naismotoristi clubissa enkä nähnyt sille mitään erityistä tarvetta.

Mutta, on kiva huomata että olette sisäistäneet idean laskennasta. Toivon mukaan akkalauman määrä toimii innostavana mp-harrastuksen aloittamisena tätäkin lukeville takapenkkiläisen osaan tyytyneille. Ei tarvitse olla ajamatta ainakaan sukupuolen takia!
Kyllä meillä miehillä on taka- ja etutaskussa aina muutamahko ratkaisuehdotus niihin korjattavissa oleviin asioihin joiden aiheuttamista tunteista naiset haluavat keskustella.

26
062802moto_prv.gif

Vähille on ajamiset jäänyt, ens tiistaina ukolla inssi niin sit alkaa ajovuoroista tappeleminen, edellyttäen tietty että se läpäisee inssin
tounge.gif

Vähille on mun ajelut seuran puutteen vuoksikin jäänyt, ei pelkästään ajan puutteen.. Ois mukava jonkun kanssa pärräillä, varsinkin jos olis sellanen joka tuntee näitä teitä, voian sitä toki tuolta mutkapätkäosiolta koittaa itekin katella jonkun näköistä pätkää ku joutaa...

Päivämiittinkiin minä pääsisin joskus, yön yli tuskin tänä kesänä ollenkaan...

28  
smile_org.gif

Mopona Yamaha R6, kilometrejä kertyy nelisen tonnia vuodessa eli vähissä on ajelut. Selkä sanelee lenkkien pituuden mutta hitaasti ja hatarasti edelleen menossa mukana.   
062802moto_prv.gif

Back