• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Prätkällä töihin-päivä huomenna.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kallokas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No mikä ettei:thumbup:

Ai niin, ei onnistu. Onhan mulla pyörä mutta ei töitä... Taidan lähteä muuten vaan ajamaan ja ehkä pyörähtää Carusellissa:cruising:

Pakko tehdä poikkeus ja toimia näin! Ihan nastaa ilmaakin luvattu vaihteeks.
Ilmojen takia (en tiedä tilastoja) ennätys vähän tullut pyöräiltyä muutenkin.

Joka päivä meen mopolla töihin, sen huiman 2.5km matkan.:grin:

2012 lähtien tullut kyllä käytännössä jokainen työpäivä kuljettua pyörällä joten business as usual :orgmp:
...toki se on ollut helpompaa näin opiskelijalle joka ei ole talvisin töissä säännöllisesti käynyt :)-

Perhana kun on työmatkaa niin vähän, että kävelen kotiovelta pukukaapin ovelle nopeammin, kuin pyörä kerkiää lämpeämään. Kerran olen silti mennyt mopottimella töihin. Silloin tosin syynä oli se, että piti suoraan töistä lähteä asioille. Huomenna tällaista tarvetta ei kuitenkaan ole, joten jätän moisen teemapäivän tällä kertaa väliin...

:orgmp2: Kaikki ei voi työn kuvan vuoksi mennä vaikka haluaisi.! Onneksi en kuulu tuohon ryhmään!Olen etuoikeutettu ja voin kulkea koko sulan ajan fasulla duuniin.:orgmp2:

Ilman muuta mopolla huomenna! Pääsee viikonlopun rientoihin suoraan töistä! :jippikaijee:

Ja juuri kun alkoi loma. Huomenna ei voi mennä töihin pyörällä.
No, tulee ajettua huomenna koko päivä pyörällä muutoinkin. :grin: :orgmp:

Lyhyt työmatka mutta jos sen voi autolla mennä niin aivan hyvin myös mopolla :grin: Aika paljon tulee mentyä työmatkat mp:llä jos kelit on otolliset (juu oon aurinkoisen kelin kuski varsinkin työpäivinä).

Sattupas tälle päivälle vielä nätti keli, ainakin aamusta eli kivahan tosta oli taas surautella menemään :orgmp: :jpstyle:

Eipä viitsi tuota 65km motari siivua lähteä syöttämään, menee autolla mieluummin :) kiva idea silti !

Mopottimella tulin 60 km ja keli oli hyvä lämpöä aamulla n. 10 astetta ( ennen klo.6)

Viimeksi muokattu:
Back