Lemposoikoon kyllä irtoo mutta tuo riivatun viima+tärinä vie kyvyt![]()
![]()
![]()
Tossa näppiksessä on N ja M aika lähekkäin, olihan sulla ny oikea kirjain käytössä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lemposoikoon kyllä irtoo mutta tuo riivatun viima+tärinä vie kyvyt![]()
![]()
![]()
on teilläkin ongelmat. No allekirjottaneellakin niskat kääntyy kyllä nurin kun mopo menee ohitte..mutta yleensä huomio kiinnittyy vaan siihen kulkupeliin![]()
![]()
Parkkeerasin eräänä hienona päivänä pyörääni terassin ulkopuolelle, kun huomasin terassilla istuvan neidon katselevan ja kovasti hymyilevän mulle. Olin otettu. Otin kypärän päästä ja nainen tokaisi ystävättärelleen: "Ai se onki noin vanha!"Vitutti.![]()
No joo. Kyllä mä tuota tapausta silloin nauroin vaikka vituttikin ja tämä neito sitten kovasti punasteli, kun huomasi, että olinkin kuullut mitä hän sanoi......eikun siis
naiset osaa olla julmia (tai sit toi oli vaan niin v*tun tyhmä)![]()
Samasta syystä mullakin menee keskimäärin paljon paremmin kun pidän kypärän vaan päässäni! Mut viidensillä treffeillä se jo rupee vähän haittaamaan![]()
mullakin natsas kerran vuonna -94...Mä sain kerran pokattua muijan vuonna 98 ja heti putkeen 99
Ei se ole mikään käsitys vaan fakta. Naisethan eivät pidä laisinkaan limaisista, lähentelevistä ukoista, joten motoristit ovat unelmamiehiä. Motoristi ei lähentele kuin mopoaan ja "hyvä kyyti" tarkoittaa jotain ihan muuta kuin normaalimiehillä.Mistähän johtuu käsitys että motoristi saa naisia?
kas kummaa, kun ihan toisenlaisia kokemuksia tuosta, jos olen joskus ollut puleerattuna kiiltävällä vekottimella koittanut jotenkin tehdä vaikutusta - ei zäänssejä.Paskanen, kovaääninen ja huonosti käyvä ruma pyörä, jossa 20mm itikanlihaa pleksissä. Kuskilla aina nuha, tukka sekasin, naama kuivunut punaseks sekä paskanen, märkä, haiseva ajonahka päällä kuorrutettuna itikanlihalla. NO CHANCE!!
Kaikenlisäks se ritari puhuu kokoajan kierrosajoista, highsidesta, renkaista, hitaasta hondakuskista (kateellisena), siitä että oli ehkä nopein... Sen kaveritkin on ihan samanlaisia.
Jos joku naispuoleinen kuitenkin lähtee yökylään asti ja aamulla kysyy että josko vielä näin aamutuimaan niin vastaus on joko "pitää lähtee radalle" tai "ei nyt ku alkaa motokeepee"
Ei oo mopolla irronnu ei!
Tohon ei voi sanoo muuta kuin Hanki Elämä.(tosin hyvä ratapäivä hakkaa kaiken maailman natsaamiset mennen tullen)
Goret tai homonahka, ei sen väliä, mutta mopo pitää sentään olla tältä vuosituhannelta edesGorepukujahan naiset ei kattele. ni.