• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Prätkäjätkällä natsaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w-biatch
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tounge.gif
tounge.gif
Lemposoikoon kyllä irtoo mutta tuo riivatun viima+tärinä vie kyvyt
cool.gif
tounge.gif

Tossa näppiksessä on N ja M aika lähekkäin, olihan sulla ny oikea kirjain käytössä?
tounge.gif
wink.gif
033102bebe_1_prv.gif

Parkkeerasin eräänä hienona päivänä pyörääni terassin ulkopuolelle, kun huomasin terassilla istuvan neidon katselevan ja kovasti hymyilevän mulle. Olin otettu. Otin kypärän päästä ja nainen tokaisi ystävättärelleen: "Ai se onki noin vanha!"
sad_orig.gif
Vitutti.

biggrin.gif
...eikun siis
pftroest.gif
naiset osaa olla julmia (tai sit toi oli vaan niin v*tun tyhmä)
Samasta syystä mullakin menee keskimäärin paljon paremmin kun pidän kypärän vaan päässäni! Mut viidensillä treffeillä se jo rupee vähän haittaamaan
tounge.gif

biggrin.gif
...eikun siis  
pftroest.gif
 naiset osaa olla julmia (tai sit toi oli vaan niin v*tun tyhmä)
Samasta syystä mullakin menee keskimäärin paljon paremmin kun pidän kypärän vaan päässäni! Mut viidensillä treffeillä se jo rupee vähän haittaamaan  
tounge.gif
No joo. Kyllä mä tuota tapausta silloin nauroin vaikka vituttikin ja tämä neito sitten kovasti punasteli, kun huomasi, että olinkin kuullut mitä hän sanoi...
biggrin.gif
Kaikenlaista...
tounge.gif

Mä kyllä keskittyisin aivan toisten juttujen kehittelyyn jos ei natsais, nimittäin pelkästään mopon avulla ei naista saa...

Tosin joskus jotkut saattavat uteliaina katsoa, mitä lie kuvitelmissa.

Naisia on kuitenkin kaikenlaisia.

jos jokaisesta kaadosta sais sulan päähineeseen ois meistä kait jokaine vähintää intiaanipäällikkö
tounge.gif

mutta pelkästään mopon ansiosta ois varmaan vaan hikinauhat jokaisella päässään
biggrin.gif
biggrin.gif

Joo, harrikkaporukoilla on ne naiset tyytyväisinä, kun ukko poikkeaa kotona keskimäärin kerran puolessa vuodessa...kun rahat loppu eikä saa remonttia tehtyä valmiiksi.
kaboom.gif

Tiiä jätkistä, mut prätkämimmeillä natsais.
wink.gif
Ja siis, en ymmärrä miten sitä on voinut joskus katella miehiä joilla EI OLE pyörää, kauheaa, eihän siitä tulis mitään
withstupid.gif
Oon tainnut myös unohtaa mistä muusta miesten kans vois puhua kun tehoista ja vahoista.. ehkä ois aika taas palata normaali-ihmisten pariin. Ehkä.

Erilaisuus saa huomion. Mitä siitä huomiosta seuraa, se riippuu taas siitä mitä potan ja nahkapuvun alta paljastuu. Gorepukujahan naiset ei kattele. ni.

juuh, testasin tossa taannoin, hehiö ja kyllä sitä rätkäjätkäkin saa tavaraa, liekö sitten kiinni rätkästä vai tavarasta. virniö.
niinkuin kyyti kyyistä periaatteella ihan. panio pökkiö ruikkio.

Paskanen, kovaääninen ja huonosti käyvä ruma pyörä, jossa 20mm itikanlihaa pleksissä. Kuskilla aina nuha, tukka sekasin, naama kuivunut punaseks sekä paskanen, märkä, haiseva ajonahka päällä kuorrutettuna itikanlihalla. NO CHANCE!!

Kaikenlisäks se ritari puhuu kokoajan kierrosajoista, highsidesta, renkaista, hitaasta hondakuskista (kateellisena), siitä että oli ehkä nopein... Sen kaveritkin on ihan samanlaisia.

Jos joku naispuoleinen kuitenkin lähtee yökylään asti ja aamulla kysyy että josko vielä näin aamutuimaan niin vastaus on joko "pitää lähtee radalle" tai "ei nyt ku alkaa motokeepee"

Ei oo mopolla irronnu ei!
kas kummaa, kun ihan toisenlaisia kokemuksia tuosta, jos olen joskus ollut puleerattuna kiiltävällä vekottimella koittanut jotenkin tehdä vaikutusta - ei zäänssejä.

sittenkun läpipaskasena, rjähtäneellä rottapyörällä, vanhalta viinalta ja supikoiranraadolta haisevana hyttysenraatoja asuste täynnä olen jututellut ihan viattomasti, niin on siinä jokunen lyyli sentään... hhmmm.. hmm.. hmm.. hieman sensutroitu.

liekö naisenlogiikka vai mitään logiikkaa.

Naisenlogiikkaa. Nainen kun näkee semmosen miehen joka ei yritä mitään markkinointijuttuja, niin innostuu kohtsilleen ottamaan selvää mitä erikoista siellä noinkin itsevarmassa tyypissä piilee. Vielä parempi jos ilmoittaa neidolle että "Oo siinä sitten mannekiinin näkönen, ei hetkauta mihkäänpäin..."...niin neidollehan se on kuin punainen vaate härjälle...

Pahintahan se on sanoo että on kiinnostunut vaan naisista ja rakastaa maailman kaikkia naisia, niin rumia kuin kauniita, lihavia, laihoja, jalkapuolia kuin liikavarpaisia.

Eikai sitä itse pyörällä irtoo mutta niinku tuolla jo aiemmin mainittiin asian kauatta on helppo lähestyä naisia ja kun kysyy että lähdetkö huomenna kyytiin niin vastaus on melkein aina kyllä, mutta meneppäs autolla kyselemään joltai muijalta että lähdetkö kyytiin huomenna tai vaikka leffaan ni vastaus on melko varmasti ei
biggrin.gif

Voi teitä pojut....
tounge.gif

Kyytiläislyylinä voin kertoa et monelle kundille se pyörä on "sen" jatke ja siihen se päättyy. (Kaverit on kuiskutellu vuosien varrella totuuksia korviin!)

Jos fillarin kanssa ihmissuhdetta hakee niin pahasti on pielessä kriteerit. Toki on paljon naisia jotka moottoripyöristä pitää ihan pöpinä, vaan entäs ne jotka ei voi niitä sietää, kun menee maine ja ukko on sit joku helvetin henkari tai ainakin joku MC mätäoja bikers! Niiih...
omg.gif

Back