• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pöyrä tulessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cubix
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noh sitten siihen tulee joku +40 mies joka käy vittuilemaan että ompahan yksi pyörä taas vähemmän yms.. siinä sitten täysin vittuuntuneena ja suutuksissani tempasin nyrkillä herraa ja tänään poliisi soitti ja pyysi laitokselle syyttävät pahoin pitelystä (mieheltä murtunut nenä
lookaround_orig.gif
).
Itsekin keski-ikäisenä prätkäkuskina olen sitä mieltä, että kaveri sai tasan tarkkaan sitä mitä tilasi.
buttrock.gif
Ei muuta kuin tsemppiä oikeuteen ja selostat asiallisesti, että tämä +40 hemmo tuli ärsyttämään (älä käytä sanaa v*ttuilu!) kun sinulla oli jo tarpeeksi ongelmia muutenkin pyöräsi kanssa. Kun otat rauhallisesti käräjäoikeudessa, pääset pienillä sakoilla. Jos tämä p*skiainen vaatii vahingonkorvauksia muista kuin tositteellisista lääkärinkuluista (esim. henkinen kärsimys yms.), kiistät vaatimukset perusteiltaan ja määriltään.
thumbs-up.gif

Aamulla kävin kuulusteluissa ton pahon pitelyn johdosta, poliisi sanoi että mies ei ole kovin vahvoilla koska kamerat eivät saaneet kuvaa eikä mun kaverit todista mua vastaan.  
thumbs-up.gif
Torstaina on sovittelu ja jos ei tule sopua niin sitten perjantaina käräjille  
confused_orig.gif

Edit: Ja niin käden arkuus on tänään hävinnyt sen verran että voi vetää takin niskaan ja lähteä baanalle  
062802jumpie_prv.gif
Noilta pohjin sit mietit hyvia perusteluja sille miksi hetkellisesti menetit harkintakykysi ja malttisi ja miksi vain pelottelutarkoituksessa heilutettu kasi osui toista naamaan.

Koskapa vastapuoli ei ole vahvoilla todistajien puuttuessa, niin varmasti halukkuutta on sovitteluratkaisu loytaa, ja se tietty saattaa olle sullekin parempi jos vaan itsellesi sopivan ratkaisun saat aikaiseksi.

Edit. Ja sanotaan nyt sitten julkisestikin oma mielipide: vastapuoli sai mita oli vailla, ja saman olisin vastaavassa tilanteessa tehnyt.

... Ihan uskomattomia kommentteja, tosiaan... Näyttää olevan monella kyky ja keinot hallita myös vastoinkäymisiä elämässä...

Eiku nyt mä tiedän, tämähän on sitä huumoria
idea3.gif

Pieni isällinen avokämmen on aivan paikallaan tilanteen niin vaatiessa. Nykyään on vaan niin herkkää uikuttajaa liikenteellä, että ensin haastavat riitaa tai käyvät päälle ja sitten kun onkin oma nokka joka osumaa saa, niin sitten itketään poliisille...

Pahoinpitely on tietenkin tuomittavaa, mutta rehellinen suomalainen pystypaini/nyrkkeilyottelu pitäisi olla jokamiehen oikeus, tai aikoinaan ollutkin, kunhan ei sitten sitä enemmän osumaa ottanutta aleta murjomaan sairaalakuntoon.

Ja jokaisella on kynnys, missä väkivalta otetaan käyttöön, joillain se kynnys on vaan matalampi.
biggrin.gif

(joku nisti raiskaa tyttöystävääsi, niin aika perkeleen vellihousu runkkari olet, jos et hippiä "hieman ojenna")

Niin ja ettei mene offtopic, niin todella ikävä tapaus. Siis pyörän palaminen.

Gixxerrr alkaa olla asian ytimessa, kerrankin
biggrin.gif
Tuohon kun viela lisaa sen, etta typeraa on antaa toisen lyoda poskelle ja viela hullumpaa on sitten tarjota toinenkin poski lyotavaksi...

On tää...
Kaikki oikeuttavat pahoinpitelyn lukemalla ainoastaan mitä pahoinpitelijä asiasta kirjoittaa.

Siis jos motoristi hakkaa jonkun, joka ei välttämättä pidä prätkistä, ja vielä sanoo sen ääneen "ärsyttävällä" tavalla, se on hyväksyttävää?

On tää...
Kaikki oikeuttavat pahoinpitelyn lukemalla ainoastaan mitä pahoinpitelijä asiasta kirjoittaa.

Siis jos motoristi hakkaa jonkun, joka ei välttämättä pidä prätkistä, ja vielä sanoo sen ääneen "ärsyttävällä" tavalla, se on hyväksyttävää?
Juuh, just näin
biggrin.gif

Kyse ei ollut hakkaamisesta vaan pienestä tinttasusta vain
wink.gif
Huomattava ero...

Mutta uskoisin että sinullakin olisi käämit palanut tuollaisessa tilanteessa. Kovahermonen jannu olet jos ei olisi palanut...

Pannaampa nyt totuus tännekin uhoamisen sekaan. Jokainen yo. koviksistakin (paitti ehken se naispuoleinen lintsarin antaja) tekee 100% varmasti pienen reality tsekin ennenkun "läski tummuu" tai "lävähtää" tms. "oikeudenmukaista"; nimittäin tarkastaa kuinka iso ja/tai tappelijan näkönen ao. vittuilija on. Kukaan yo. koviksista ei "tempase" pienessä pirissä ja pahalla tuulella vittuilevaa Halmetta tai sen näköstäkään kaveria.
Ihan vaan ettei totuus unohtuis ja testosteronin käry vähän laantuis.

Pannaampa nyt totuus tännekin uhoamisen sekaan. Jokainen yo. koviksistakin (paitti ehken se naispuoleinen lintsarin antaja) tekee 100% varmasti pienen reality tsekin ennenkun "läski tummuu" tai "lävähtää" tms. "oikeudenmukaista"; nimittäin tarkastaa kuinka iso ja/tai tappelijan näkönen ao. vittuilija on. Kukaan yo. koviksista ei "tempase" pienessä pirissä ja pahalla tuulella vittuilevaa Halmetta tai sen näköstäkään kaveria.
Ihan vaan ettei totuus unohtuis ja testosteronin käry vähän laantuis.
No sen takia on välillä otettu itsekin osumaa...
biggrin.gif
Ja aina se ulkonäkö ei todellakaan kerro kaverin "puukkohippas" taidoista hevonvittua.

Juu, aivan, mutta virhearvio onkin eri asia, kun se ettei yhtään kato montako metriä pitkä se ku**pää taas olikaan.
biggrin.gif

Ööh. Mun mielestä toisten naaman leipominen menee tasan tarkkaan samaan kategoriaan kuin kännissä ajaminen.

Molemmissa voi vaikka vastapuolelta (tai vaikka itteltä) henkikin pahimmassa tapauksessa lähteä.

Mut ei mitään, teko oli ihan oikeutettu koska oot motoristi eli automaattisesti hyvä jätkä, samoin kaikki muutkin hännystelijät täällä. Ei muuta ku
033102beer_1_prv.gif
ja siihe vähän päälle
kaboom.gif
ni ollaan viimeisen päälle
sport05.gif
062802moto_prv.gif

Kyllä mää oon taas niin ylpeä siitä että oon motoristi

sad_orig.gif
:(Olen pahoillani pyörän palamisen johdosta.
Olisit kuitenkin ollut mies ja jättänyt lyömättä. Tuollaista kielen käyttöä osoittava kanssa eläjä on saanut älyn lahjoja hivenen niukasti. Mitäpä sitä mätkimään kuonoon, voipi loppu älykin valua maantien ojaan ja mitä sitten voi tapahtuakkaan. Hommaa pesis mailan ja rikkoo kaikki kohdalle osuvat mopot. Toivottavasti ei osu mun mopon kohdalle.
biggrin.gif

Aamulla kävin kuulusteluissa ton pahon pitelyn johdosta, poliisi sanoi että mies ei ole kovin vahvoilla koska kamerat eivät saaneet kuvaa eikä mun kaverit todista mua vastaan.  
thumbs-up.gif
Torstaina on sovittelu ja jos ei tule sopua niin sitten perjantaina käräjille  
confused_orig.gif

Edit: Ja niin käden arkuus on tänään hävinnyt sen verran että voi vetää takin niskaan ja lähteä baanalle  
062802jumpie_prv.gif
Jos sovittelija ON puolueeton, selvinnet pienillä korvauksilla, mutta ken ei anna periksi ja vie jutun oikeuteen, tulee hälle "takkiin" Ai millä logiikalla, no se ken vie oikeuteen asian, katsoo olevansa "oikeassa" mutta sovittelevampi osapuoli saanee tuomarin sympatiapisteet.
buttrock.gif
Ei mitään muuta, kuin pyydät selviä laskuja/lääkärintodistusta esittää, mihin tukee vaatimuksensa. Jk. jotain tasoa korvauksista löytyy vakuutusyhtiöden liiton sivustoilta
nixweiss.gif
muistaakseni ja mitä siellä korvataan murtuneesta nenästä mm.
baaa.gif

Back