Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tohon vielä lisäisin, et ku kotona on tullu nuorempana nähtyy ja jopa poliiesilta neuvon saanu ,että päähän vaan kyl se siit oppii ni oma faija ainaki niin pimee et ei opi. eikä tuu kyl koskaan oppimaan ,me veljekset luovutettiin jo aikoja sitte, jos on pimee eikä tajuu voin nyt jo sanoo et ei välttämättä auta mikään.....Pitäisi hieman miettiä, milloin aukoo päätänsä.
Sai äijä, mitä ansaitsi/kerjäsi. Ottakoon opikseen, ja nuolkoon haavansa. Näin sitä on kaikki kundit aikoinaan oppinut kunnioittamaan toisiaan(ja varsinkin vahvempiaan...)![]()
Tänä päivänä kaiken maailman paskahousut ensin huutelee/räsyttää/vittuilee/ym. Kun sitten päättäväisen isällisellä avokämmenellä ojennat tapakasvatusta aikoinaan vaille jäänyttä hyypiötä, niin eiköhän se onneton ole vaatimassa poliisia/palokuntaa/äitiä/ym.auktoriteettiä paikalle. Monet näköjään elää yli nelikymppiseksi oppimatta ikinä![]()
Eikö niitä ollenkaan hävetä? Millonka itkupilleistä on tullut sankareita? Et sitten antanut parempaa hivutusta, kun vielä ruikutti...![]()
Olisin itse tehnyt varmaan samoin, ja paukuttanut uudestaan turpaan ruikuttamisesta...![]()
Älkää nyt lapset ottako esimerkkiä!![]()
Niinpä... T H E M A NVittu ku onkin hianoo hakata muita ihmisiä.
VÄKIVALTA LOPETTAA VITTUILUN...Kyse ei ollut hakkaamisesta, ei saa sekoittaa termejä, vaan niistämisestäVittu ku onkin hianoo hakata muita ihmisiä.![]()
Olen itse +40v-tyyppi, iältäni.Olipa stooriKyllä muuten mahtoi HIEMAN v*tuttaa kun joku tulee vielä v*ttuilemaan sen jälkeen kun mopolle on käynyt noin.![]()
No se +40-tyyppi kyllä sai ansionsa mukaan.
Toivotaan että käsi paranee pian!
Mielestäni Sumeko on hoitanut asian mallikkaastiJos mopo tulessa niin se on nyt paljon pahempi kuin joku nussis eukkoa, joten siinä tilapäisessä shokkitilassa nahkavitosen käytöllä on ollut terapeuttinen merkitys, varsimminkin kun joku on tullut kerjäämään sitä. Jos ei muita lähellä niin kannattaa ilmoittaa jatkotoimenpiteista jos asia menee eteenpäin. Ihan oikeesti jos ei oo muuta historiaa niin helpolla pääset kun vedät käräjillä kauhean itkuvirren päälle. Viimeiset rahat pyörässä, melkein tulessa itsekin, viereinen essonbaarikin oli räjähtää, turpiinsaanut häiritsi jälkisammutustoimintaa jne. Tarviitko oikeusavustajaa![]()
Ensikertalainen ei saa paskaakaan lievästä pahoinpitelystä. Olen varma että tuomari ottaa huomioon missä yhteydessä ja mielentilassa pahoinpitely on tehty. Sinuna olisin enemmän huolissani siitä että Sumeko hoitaa hommansa kuntoon. Jos ei niin kuluttaja-asiamiestä kehiin. Sumekolla ei kannata enää leipoa ketään pataan, silloin oot jo vanha tekijä![]()
Tässä jo tänä iltana perusteellisestiNoh sitten siihen tulee joku +40 mies joka käy vittuilemaan että ompahan yksi pyörä taas vähemmän yms.. siinä sitten täysin vittuuntuneena ja suutuksissani tempasin nyrkillä herraa ja tänään poliisi soitti ja pyysi laitokselle syyttävät pahoin pitelystä
en tiedä minkä takia häntä menin lyömäänOlen itse +40v-tyyppi, iältäni.
Vittuilu kannatta kuitenkin yrittää kestää miehen lailla.
No reaction, tai jokin tyly kommentti (käske painua sinne) eikä muuta. Ns. coolisti homma kotia.
Nyrkkilinja ei toimi. Vaikka kuinka vituttaisi.
En viitsinyt siistiä sanoja, me kuitenkin asutaan Suomessa, ei piip-maassa. Ei tämä muutenkaan ole lasten palsta.
Mä olen aina ihmetellyt kavereita jotka tulee avautumaan ihan ventoviereille tyypeille. Itselläni on sen verran lyhyt pinna että aina paukkuu jos joku einari alkaa avautumaan. Lähinnä liikenteessä ihmetyttää autoilijat jotka alkaa soittaa poskea. Mistä ne tietää minkälainen psykopaatti siellä toisessa autossa/pyöränpäällä on. Ajellaan varovasti siellä.Noh sitten siihen tulee joku +40 mies joka käy vittuilemaan että ompahan yksi pyörä taas vähemmän yms.. siinä sitten täysin vittuuntuneena ja suutuksissani tempasin nyrkillä herraa ja tänään poliisi soitti ja pyysi laitokselle syyttävät pahoin pitelystä (mieheltä murtunut nenä).![]()
Itse olisin tehnyt täysin samoin kyseiselle kaverille.Noh sitten siihen tulee joku +40 mies joka käy vittuilemaan että ompahan yksi pyörä taas vähemmän yms.. siinä sitten täysin vittuuntuneena ja suutuksissani tempasin nyrkillä herraa ja tänään poliisi soitti ja pyysi laitokselle syyttävät pahoin pitelystä (mieheltä murtunut nenä).![]()