• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 7 24.5. – 26.5.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vilttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
No mites keliä pitelee?
Ajoin kyllä tänään kakspyöräsellä ohi mutten ujona porilaisena kehannu pysähellä... :paikallatuulee:

Käy harmittamaan ettei pääse, ...on sellasta ryhmää liikkeellä: "...voi jospa saisi olla muuukaaanaaaa.." :p

Lohdutan itteäni sillä että ne flektit aiheuttaa hirveen päänsäryn kaikille :grin:

Hauska idea toi kuvapeli :thumbup:

Naakka sanoi:
Lohdutan itteäni sillä että ne flektit aiheuttaa hirveen päänsäryn kaikille :grin:

Oot liene huomannu että jos niitä jää kattelemaan ja kuuntelemaan vierestä niin fiilis on kuin Tetriksessä, koska kuuluu lopettaa :right:

Olipa mukava nähdä teitä kaikkia!
Mun piti tulla vaan nopeasti poikkeamaan, mutta ootte te sen verran erikoista väkeä etten mä malttanu poiskaan lähteä :grin:

Ensivuotta odotellessa, joko saa paikkoja varata? :jpstyle:

Ja mahtikiitokset järjestäjille! Loistavaa toimintaa ja saitte homman järjestettyä vielä noin nopealla aikataululla! :thumbsup:

-iitu

Todella iso KIITOS tältä suunnalta jo nyt kaikille osallistuneille :respect:
Jouduin valitettavasti poistumaan paikalta työjuttujen takia, mutta kivaa oli niin kauan ku sitä kesti :D Ens vuonna uusiksi! :jippikaijee:

Ja kiva Iitu kun poikkesit(te) :peukutpystyyn: kai olet ensvuonna järjestämässä taas? :;):

jokos nyt saatiin kippaajat ry hyn uusia jäseniä?:;): kesäkokousta järjestelmässä....

Ugh!

Posarineitsyys meni eikä sattunut yhtään. Paitsi Jassua.

Oli niin kivaa, että täytynee lähteä ensi vuonna uudelleen.

Kiitos ja anteksi!

Mahtava, upee, käsittämättömän hieno outojen sattumusten spektaakkeli tästä taas saatiin. Isoin kiitos ihqille järkkääjille, jotka otitte kopin lennosta ja järkkäsitte kaiken ennätysajassa, mitään (edes aurinkoa ja kuutamoa) unohtamatta, ootte niin lutumusuja kaikki :polonen: ..

on nää yhden yön pe-su risteilyt posariin rankkoja. Verkkokalvoille jäi nyt ainakin kiimainen karhu, hyllyvä suo, pari kasaa ja kaikkia muita juttuja joista ei lapsille tarinoita kerrota. Ens vuonna uudelleen!

Huh huh, olipas KIVAA! Iso käsi järkkäreille, huikea suoritus.
Järjestelyt toimivat hyvin, pelit oli kivoja, palkinnot oikeita, viihdearvot kohdillaan, keli loistava ja kuutamokin nätti.

Parhautta. MC Tiukkapipot kiittää ja kuittaa.

kawa97 sanoi:
jokos nyt saatiin kippaajat ry hyn uusia jäseniä?:;): kesäkokousta järjestelmässä....

Aivan varmasti. Näissä kinkereissä vetää moni yön kähmyssä neluria. Siitä ei vain puhuta. Pimeys, metsäpolut sekä liukkaat kivet ovat aina motoristia vaanimassa.

Tapahtuma on varmasti vaarallinen, kuten oli esim. Gotlantikin. Siellä muistan hämyisesti vetäneeni mutkan suoraksi kanervikkoon keskellä yötä. Farkuissa vieläkin vihreät polvet. Viron reissulla rojahdin vaarallisesti hotellin lattialle, eikä ollut edes kypärää päässä. Sellaista outlaw meininkiä, tana.

JMH sanoi:
Tapahtuma on varmasti vaarallinen, kuten oli esim. Gotlantikin. Siellä muistan hämyisesti vetäneeni mutkan suoraksi kanervikkoon keskellä yötä. Farkuissa vieläkin vihreät polvet. Viron reissulla rojahdin vaarallisesti hotellin lattialle, eikä ollut edes kypärää päässä. Sellaista outlaw meininkiä, tana.

mä olen (onneksi) elävä todiste tapahtuman vaarallisuudesta ja sen takia en saanu tänä vuonna uida ilman kypärää ja valvontaa :no:

Kiitos kaikille, joille kiitos tämän järjestelyistä kuuluu! Oli mukava käydä teitä moikkaamassa. Harmitti lähteä lauantai illalla, mutta ei voinut riskeerata tota ensi viikon maratonia venähtäneellä nilkalla tms...

Ensi vuonna pitää jäädä yöksi, niin pääsee testaan rantasaunan ja kokeilemaan onko kylmä vesi märkää...:kääk:

Keep on rocking !!

shwoomie sanoi:
mä olen (onneksi) elävä todiste tapahtuman vaarallisuudesta ja sen takia en saanu tänä vuonna uida ilman kypärää ja valvontaa :no:

Ihan sun omaa parasta vaan ajateltiin.. sitäpaitsi se kypärä pukee sua, melkein yhtä hyvin kuin kumiankka.. :p

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back