Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tommitee sanoi:Käviskö mitenkään klo 15:00?
Ehtis töistä lähtöpaikalle.
EDIT:
Tai parempi - voisin liittyä letkaan jossain Vihti-Karkkila seudulla.
Tulen lauttasaaresta päin, turun motari -> kakkostie.
laitoin ReG:lle yv:llä kysymyksen alkureitistä noilla seutuvilla. eli reitin suhteen sopiva paikka ja aika, jos 14:30 (letkan) startti varistosta.
Osaatko arvioida missä olisitte menossa n. Klo16 tai vähän sen jälkeen? En tiedä vielä varmaksi missäpäin olen perjantaina, mutta mahdollisesti voisin liittyä remmiin noihin aikoihin jos olette jossain esim Forssan seuduilla?Tonnijammu sanoi:Yritä jossain kohtaa liittyy mukaan. Sovit paikan ReG:n kanssa viestitellessä?
Se on nyt lukkoon lyöty:
Paikka: Variston Neste
Lähtöaika: pe 25.5.2012 klo 14.30
Kokoontuminen klo 14-14.15.
Kaikki kynnelle kykenevät siis sinne![]()
zpete sanoi:Osaatko arvioida missä olisitte menossa n. Klo16 tai vähän sen jälkeen? En tiedä vielä varmaksi missäpäin olen perjantaina, mutta mahdollisesti voisin liittyä remmiin noihin aikoihin jos olette jossain esim Forssan seuduilla?
Tonnijammu sanoi:Yritä jossain kohtaa liittyy mukaan. Sovit paikan ReG:n kanssa viestitellessä?
LaMasquerade sanoi:Niinhän sitä voisi luulla.. taisi olla alle 5 pyörää viime vuonna Posarissa..![]()
)smau sanoi:Mites kun tuohon meidän mökkiin ei nähtävästi oli muita pistetty ja itse olen maksanut vain meiltä kahdelta enkä koko mökistä? Ikävää että Wolferinilta jää reissu väliinSun mökki oli ilmeisesti ennestään jo yhtä ihmistä vajaa, joten mun matikkapäällä meijän mökit vois nyt yhdistääkkin?