• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jagge
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No kyllä, jopa Reposaaren arktisessa mikroilmastossa pitäisi öidenkin pysytellä +10 tienoilla. Päivällä joutuu kyllä ainakin T-paidassa hakeutumaan aurinkoon, jota onneksi näyttäisi piisaavan..

tommitee sanoi:
Käviskö mitenkään klo 15:00?
Ehtis töistä lähtöpaikalle.

EDIT:
Tai parempi - voisin liittyä letkaan jossain Vihti-Karkkila seudulla.
Tulen lauttasaaresta päin, turun motari -> kakkostie.

laitoin ReG:lle yv:llä kysymyksen alkureitistä noilla seutuvilla. eli reitin suhteen sopiva paikka ja aika, jos 14:30 (letkan) startti varistosta.

Yritä jossain kohtaa liittyy mukaan. Sovit paikan ReG:n kanssa viestitellessä?

Se on nyt lukkoon lyöty:
Paikka: Variston Neste
Lähtöaika: pe 25.5.2012 klo 14.30
Kokoontuminen klo 14-14.15.

Kaikki kynnelle kykenevät siis sinne:)

Tonnijammu sanoi:
Yritä jossain kohtaa liittyy mukaan. Sovit paikan ReG:n kanssa viestitellessä?

Se on nyt lukkoon lyöty:
Paikka: Variston Neste
Lähtöaika: pe 25.5.2012 klo 14.30
Kokoontuminen klo 14-14.15.

Kaikki kynnelle kykenevät siis sinne:)
Osaatko arvioida missä olisitte menossa n. Klo16 tai vähän sen jälkeen? En tiedä vielä varmaksi missäpäin olen perjantaina, mutta mahdollisesti voisin liittyä remmiin noihin aikoihin jos olette jossain esim Forssan seuduilla?

zpete sanoi:
Osaatko arvioida missä olisitte menossa n. Klo16 tai vähän sen jälkeen? En tiedä vielä varmaksi missäpäin olen perjantaina, mutta mahdollisesti voisin liittyä remmiin noihin aikoihin jos olette jossain esim Forssan seuduilla?

Sama juttu sulle ja muillekin muualta letkaan tuleville. Pistäkää reitti-/aika kysymykset ReG:lle privana, niin hää varmaan antaa suuntaa antavat vastaukset ajoista ja paikoista:thumbup:

Varistosta lähtijät voisivat ilmoittautua täällä, kuten tähänkin saakka on tehty. Saadaan jonkinlainen kuva lähtijöiden määrästä etukäteen.

Yksi vastoinkäyminen kohtasi mökin nro 2 asukkaita. Huudelkaa, ellette saaneet viestiäni.

ps. muistakaa kaikki loputkin vielä laittaa mulle ilmoittautumistietonne yksärillä, eli nimi, osoite ja puh nro. Tattis!

edit: boldasin..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Josko sitä liittyis letkaan mukaan. Alustavasti. Mul on yx Kouvolan keikka vielä epävarma tuolloin.

Tutut moottoripyörällä Posariin pyyhältävät örkkiläiset:

Tarvitsetko ravitsemusta? Tarvitsetko nesteytystä? Jos tarvitset niin lunastus.. eiku lunastarin kuljetus toimittaa.

Elikkä itse tulen autolla paikalle ja matkalla piipahdan Prismassa (tai vastaavassa isommassa kaupassa). Jos haluat jotain juomaa tai ruokaa tilata niin mahd. tarkat listat yv:llä perjantaihin klo 15:00 mennessä (lähden siis töistä n. klo 15-16 ajelemaan kohti Poria, joten klo 15:00 jälkeen en välttämättä enää ole koneen äärellä).

Huomioi! Jos tilaat esim. makkaraa niin saat jotain makkaraa -> ei valitusoikeutta, toisaalta jos on todella spesifoitu tuote ja jos sitä ei ole, niin vastaavaa en ota (ellei tilaukseen sitä mainita, että vastaava käy). Maksu joko käteisellä (tasaraha -> vaihtorahaa ei tipu) toimittaessa tai maksu tilille maanantaina. Ei pidempiä maksuaikoja!

Tilauksista saa antaa palautetta, mutta sitä ei kuunnella. Ellei se ole kiittävää ja ylistävää :thumbsup:

ps. heti foxisislantiin saapuessani aion sihauttaa sidukan auki eli meitsistä ei enää sen jälkeen ole kuskiksi, kun auton kerran olen parkkiin saanut ja autoa en lainaa :p (riittää että mä itse sitä rikon :grin: )

Lisähypetys, lisään itteni yritykseen saada ennätysmäärä mopoja paikalle... Ottakaa joku sitten soitin/mankkari mukaan, kun nyt sitten omani jätän kotiin.

Joudun jättämään nämä pilleet väliin hautajaisten vuoksi. Mieluummin juhlisin teidän kanssa elämää, mutta aina ei mene puntit tasan. Jos ensi kerralla sitten...

Mites kun tuohon meidän mökkiin ei nähtävästi oli muita pistetty ja itse olen maksanut vain meiltä kahdelta enkä koko mökistä? Ikävää että Wolferinilta jää reissu väliin:( Sun mökki oli ilmeisesti ennestään jo yhtä ihmistä vajaa, joten mun matikkapäällä meijän mökit vois nyt yhdistääkkin?

smau sanoi:
Mites kun tuohon meidän mökkiin ei nähtävästi oli muita pistetty ja itse olen maksanut vain meiltä kahdelta enkä koko mökistä? Ikävää että Wolferinilta jää reissu väliin:( Sun mökki oli ilmeisesti ennestään jo yhtä ihmistä vajaa, joten mun matikkapäällä meijän mökit vois nyt yhdistääkkin?

Tää on meidän puolesta ihan ok, että mökkijako menee näin. Ollaan jo maksettu leirinnästä, eli mitään kuluja meille ei tule enempää tai vähempää, vaikka jäisikin tyhjiä paikkoja tai ei jää. Mutta jos haluatte yhdistellä, niin sekin on ok.

Mökki kakkosessa oli käynyt äksidentti vesiboilerin kanssa ja koko mökki on pois käytöstä, eli muutoksia tulee joka tapauksessa.

Voi tuska... Kohta se alkaa...

Pienenpieni piippaus kuuluu jo valmiiksi tuolta pallean alapuolelta... :bisseä:

Back