• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En osaa...

Olis kuvat upattu jne... mutta koitin lähettää privana porukalle tuosta niin herjaa olemattomista nickeistä...

?

edit.

Eli linkkiä postattu, jos olit paikalla etkä juur saanu postia, laita pyyntö privana...

Vieläkin huokasuttaa... Kiitoksia järjestäjille, paljut olivat erittäin tervetulleita näin kylmällä kelillä. Kiitoksia myös hyvälle huonolle seuralle.
Ttuttu, ilmeisesti maine huonojen vitsien kokoontumisajoista keräsi paikalle porukkaa. Kuutosmökki oli myös sijainniltaan keskellä ja lähellä kaikkea.
Täytyykin varoa huonoja vitsejä seuraavalla kerralla?
tounge.gif

Tuulettimet ois voinu tietty sammuttaa ja laittaa sen lämpölampun päälle, mut säiden herran neitimäisestä kiukuttelusta huolimatta mahtireissu
smile_org.gif
Ja ne paljut.. Aah! Kiitos suuri järjestäjille loistavasta viikonlopusta ja ohjelmasta. Toivottavasti hermot kestää ensi vuonnakin käynnistää motoristirilluttelukesää Posarin legendaarisessa tunnelmissa
smile_org.gif

Nu niin. Rupee sormet taas taipuun. Kovasti kiitos kaikille hyvästä seurasta ja järkkäreille taas loistavista järjestelyistä. Pikkusen oli märkää menomatkalla, paikanpäällä ja tulomatkalla. No mä oonkin motoristi, ei meitä montaa siellä näkyny, pyörien kanssa meinaan. Täytyy myöntää, et ens vuonna tulen autolla tai jonkun kyydissä, jos säät näytää vähänkään samanlaiselta. Ei kun ens kertaan.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
bowdown.gif

Huu, hengissä selvitty, myös viime yöstä
crazy.gif

Mun kamerassa näyttää olevan aika reilusti kuvia, tänään illalla varmaan joutaa ne purkamaan ja latailemaan nettiin

Pikkuhiljaa alkaa elämä voittamaan.. Aika hontelo fiilis kyllä vieläkin.

Kiitokset minunkin puolesta kaikille, etenkin järjestäjille!

PS. Terwo, kaljarahat pitäis olla jo bitteinä siirtymässä.
PPS. Ai miten niin ei olis saanut ördätä?!
crazy.gif

Hengissä selvitty ja kotia päästy, huolimatta navi:n sitkeistä yrityksistä päästä Tampereelle  
crazy.gif

Kiitokset kaikille mukavasta vknlopusta, erityisesti kutos-mökin jengille  
bowdown.gif

olipas taas mukavata...kiitos ja anteeksi kaikille tasapuolisesti
ISO erityis kiitos puljupaljuvastaaville foxille ja Iitulle
thumbs-up.gif

ehkä ensi vuonna vois tilata parempia kelejä
nixweiss.gif

Määkin maltoin palata sivistyksen pariin jo.

Ensi vuonna sitten mä käyn rälläkällä laittaas ne lavat palasiksi niistä tuulettimista. Tää keli ei saa toistua...

Kiitos kaikille - koiran hoidosta, kisailupalkinnoista, musiikista, seurasta, nuotioista, hauskoista hetkistä, aktiivisista osallistujista,...
smile_org.gif
Taisi olla myös eka kerta kun ei tullut jälkikäteen mitään maksettavaa minkäänlaisista tuhoista.

bowdown.gif

Ainii, mä en ees nähny teen paitoja! Hyvin näytti kaikki viihtyvän lauantaisen pikavisiitin perusteella, ehkä mä ens vuonna olen enemmän ajan tasalla ja hengessä mukana (eli vähemmän hevosissa kiinni..) ja viihdyttämässä teitä koko viikonlopun ajan.

Lainataan nyt tätä vanhaa ketjua,
mutta eikös tänä vuonna ole Posaria laisinkaan kun ei ole missään kuulunut eikä näkynyt?

Tottakai Posari on tänäkin vuonna! Me järkkääjät ollaan vaan niin kovin kiireisiä, ettei olla topaa ehditty tehdä.. :P Toukokuun lopussa kokoonnutaan taas, mutta lisätietoja tosiaan tulossa ihan omaan topaansa! :):jippikaijee:

Kalentereista voi varata 25. -27.5. viikonlopun. Silloin taas tavataan propellien äärellä... :D Paikat tulevat myyntiin lähipäivinä.

Back