• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 4  porin Reposaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliks joku nyt lähdössä pelipaikkoja kohden jo perjantaina aamulla? Itse ajattelin että ottaisin tuon perjantain vapaaksi ja mahdollisuuksien mukaan lähtisin jo heti aamusta ajelemaan PK-seudulta tuonne poriin.
voisin oikeestaan tehä saman kun täytyy vielä näillä näkymin korjata kytkin torstaina JOS ruuvit saapuu
smile_org.gif

Oliks joku nyt lähdössä pelipaikkoja kohden jo perjantaina aamulla? Itse ajattelin että ottaisin tuon perjantain vapaaksi ja mahdollisuuksien mukaan lähtisin jo heti aamusta ajelemaan PK-seudulta tuonne poriin.
voisin oikeestaan tehä saman kun täytyy vielä näillä näkymin korjata kytkin torstaina JOS ruuvit saapuu
smile_org.gif
Alustavasti mietitty, et Makeka, Oba ja mie(ehkä myös Pupu?) yritettäs lähtee 11-12 mutkitellen kohteeseen.

Mä kun asun tässä ihan likeellä, niin kysyisin vielä (selasin ketjun, enkä ihan päässyt kärryille), että mitenkä onnistuu tuolla pistäytyminen viikonloppuna? Olisi ihan kiva nähdä foorumin väkeä, mutta mitään mahdollisuutta yöpymisiin tms. ei kotitilanteen takia ole.

smile_org.gif
Alustavasti mietitty, et Makeka, Oba ja mie(ehkä myös Pupu?) yritettäs lähtee 11-12 mutkitellen kohteeseen.
Alustavasti en oo miettiny mitään, ei oo tuo miettiminen luentevaa mun vartalolle  
tounge.gif

mut mukana  
062802moto_prv.gif

jos mä lähen pyörällä, niin tarkoitus olisi hyvissä ajoin perjantaina olla liikenteessä. mutta takapenkki paikka sunnuntaina houkuttelee kovasti
lookaround_orig.gif

smile_org.gif
Ja jos ei pilvenhattaraakaan missään, Muukka vissiin kans
062802moto_prv.gif

Mä kun asun tässä ihan likeellä, niin kysyisin vielä (selasin ketjun, enkä ihan päässyt kärryille), että mitenkä onnistuu tuolla pistäytyminen viikonloppuna? Olisi ihan kiva nähdä foorumin väkeä, mutta mitään mahdollisuutta yöpymisiin tms. ei kotitilanteen takia ole.
Timberiltä asian tarkistelin ja vastaus oli että saa tulla.
lauantaipäivä lienee paras, kaikki on juonu ittensä mukaviksi
biggrin.gif
, eiku illalla maksaneet lähtee järjestetylle ravintola illalliselle
tounge.gif

^ Kannattaa tosiaan varautua siihen että joudutte odottelemaan rantakalliolla, jos tuutte pelipaikalle ennen klo 15:30. Mutta mikäs siinä jos kelit on tällaiset kui nyt.
cool.gif

Tai voidaan sopia niin että eka paikalla maksaa leirintäalueen?
biggrin.gif

Twin Tenox paikalle vaan, kyllä sinne aina yks porilainen mahtuu.

smile_org.gif
Ja jos ei pilvenhattaraakaan missään, Muukka vissiin kans
062802moto_prv.gif
Säävarauksella, jos paluumatkalle osuu suurempi todenäköisyys kastua, starttaa teini-corolla matkaan. Menomatkalla voi pienen ripsauksen vielä jotenki kestää. Mopo+sade ei oo kivaa, kankkunen+mopo+sade on yhtä helvettiä.

Mä taidan kans yrittää sumplia perjantain vapaaks niin vois aamusta jo lähteä pelipaikoille... Ja samoilla linjoilla kun moni muukin tuntuu olevan, jos ennusteet on sateettomia niin eiköhän se pyörä liikahda, mutta vois kyllä loikata jonkun jousille kotiloonkin jos semmosia tästä lähisektorilta on lähdössä...

Saasta, pyörästäni uupuu vielä takarengas...noh, enköhän saa sen tiistaiseksi jo kulkemaan.
Ilmaannun siinä alkuillasta paikanpäälle. Taitaa vaan olla pakko käydä kylällä paikallisessa kaupassa hankkimassa ravinteet, lastausmahdollisuudet rajoittuu reppuun.

^ Saarella on peräti kaksi kauppaa Siwa ja Sale, joten varmasti jotain hiukopalaa ja retkijuomaa sieltä löytyy.

Perjantaina on myös ruokaa tarjolla heti alkuillasta. Eiköhän sillä pahin matkan aiheuttama nälkä taltu.
smile_org.gif

Back