• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol. 4  porin Reposaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minulla on tuolloin alkanut Ulkoruokintakausi ja tulen näillä näkymin Kokemäeltä sinne MOPOLLA ellei taifuuni, pyörremyrsky tai hurrikaani (tai poliisi?) estä tuloani!  
062802moto_prv.gif
Pitkin mennä uhoamaan - mopo on Heinolla menossa remppaan eli autolla se tääkin....
bawling.gif
Kauanko ne meinaa sitä rempata, ohan tässä vielä 2 viikkoa aikaa?

Minulla on tuolloin alkanut Ulkoruokintakausi ja tulen näillä näkymin Kokemäeltä sinne MOPOLLA ellei taifuuni, pyörremyrsky tai hurrikaani (tai poliisi?) estä tuloani!  
062802moto_prv.gif
Pitkin mennä uhoamaan - mopo on Heinolla menossa remppaan eli autolla se tääkin....
bawling.gif
pitkät taitaa olla huoltojonot, tai sitten ttuttulla on vaan päivät sekaisin  
biggrin.gif

2 viikkoa olis aikaa vielä ilmoittautua. Paikkoja on vapaana muutamia.

062802moto_prv.gif
bawling.gif
Tällä viikolla luvattiin vasta TIETOA! Vahinkoilmon tein jo samana iltana nettiin ja seuraavana päivänä aloin soitella remppapaikkaa ja niitähän on pk-seudulla Bemareille kokonaista kaksi (2) kappaletta. Biketeamin puhelin tuuttasi varattua ja soitti musakkia eli siellä ei vastattu ollenkaan. Heinolla vastattiin ja sinne vingutin kakkosella  
062802moto_prv.gif
 pitkin Kehää. Toivottavasti edes joku paheksui?  
crazy.gif
Jo Heinon pihaan saavuttuani näin pihan täynnä remppa-/huoltojonossa olevia mopoja prkl. Tiskintaus-Lady oli hyvin ystävällinen ja kuvasi mopon saamat vammat JA kertoi saman tien huoltokorjaamon ruuhkasta.  
bawling.gif
Nyt tää vaan odottaa!  
bawling.gif

062802moto_prv.gif
bawling.gif
pitkät taitaa olla huoltojonot, tai sitten ttuttulla on vaan päivät sekaisin  
biggrin.gif

2 viikkoa olis aikaa vielä ilmoittautua. Paikkoja on vapaana muutamia.
Ruuhkassa löytyy!
bawling.gif

Jaahas, tää tyty on sit töissä pe 17.30 asti ja la 10-14. Eli, menetätte runsaasti yhteistä aikaa minun kanssani
biggrin.gif
Sorry everybody, mää tiiän et te kaikki tuutte Posariin vaan mun takia
wink.gif

Täytyy kyllä myöntää että uutinen vähän masensi mutta onneksi olet jo klo 15 mennessä takasin lauantaina paikalla.

Näyttää että Posarin aikataulu sopii sittenkin. Jos vaikka yrittäisi kokea sitten senkin häppeningin 
smile_org.gif

Löytyisköhän jostain mökistä vielä tilaa?

Täytyy kyllä myöntää että uutinen vähän masensi mutta onneksi olet jo klo 15 mennessä takasin lauantaina paikalla.
Aivan. Ja onhan teillä koko perjantai-ilta aikaa katsella kun olen selvinpäin mökkeilemässä
biggrin.gif
No mutta ellet ole selvinpäin riehuvaa sorttia niin ehkä hyvällä tuurilla pääset kuittailemaan meidän tekemisistä lauantaina.
Tämän asian voit tarkistaa minut nähneiltä orggilaisilta
wink.gif
033102beer_1_prv.gif
Ihan normaali mä oon, vai hä'?

Sopii, Timberi merkannee ja sitte onki vajaissa mökeissä enää yks paikka jäljellä.

Oliks joku nyt lähdössä pelipaikkoja kohden jo perjantaina aamulla? Itse ajattelin että ottaisin tuon perjantain vapaaksi ja mahdollisuuksien mukaan lähtisin jo heti aamusta ajelemaan PK-seudulta tuonne poriin.

Back