• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari vol 3 orggilaisten ajokauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo eli siis kyllä kai se pitää tulla käymään...
tounge.gif

Count me in!
thumbs-up.gif

mä olen jo keplotellut itselleni kyseisen viikonlopun töistä vapaaksi
biggrin.gif
, nyt laitetaan siis vakavampaan harkintaan tämä reissu

tampereelta pari mopoa tahtois mukaan
033102beer_1_prv.gif
tutca ja minä. Ja jos jonkin näköistä letkaa treeltä menis niin mukana oltais
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

mahdollisuuksien mukaan ainakin päivävieraana vois pistäytyä. tai ainakin perjantain paheksunta- osuuteen =)
Dah? Oliko siellä tuollainenkin osuus? Tällä porukalla?  
omg.gif

biggrin.gif
paheksunta osuus siis käsitti muistaakseni "paheksunnan herättämistä porin keskustassa". sillä varauksella, mikäli paheksunta muodostuu suuresta määrästä pärriä ja kovasta metelistä, niin olen mukana, myöskin kahvituokiolla. jos paheksunta on muuten vaan kännistäörvellystä, niin voi olla et päristelen sit yksinäni ^^

edit: jaa, siis kyse oli siis "2 tunnin ajelulle lähiympristöön ja käydään pelästyttämässä Porin keskustan ihmisiä ja juomassa kahvia."
baaa.gif
paheksunnan herättäminen päristimellä kuulostaa kivemmalta
sport05.gif

mahdollisuuksien mukaan ainakin päivävieraana vois pistäytyä. tai ainakin perjantain paheksunta- osuuteen =)
Dah? Oliko siellä tuollainenkin osuus? Tällä porukalla?  
omg.gif

biggrin.gif
paheksunta osuus siis käsitti muistaakseni "paheksunnan herättämistä porin keskustassa". sillä varauksella, mikäli paheksunta muodostuu suuresta määrästä pärriä ja kovasta metelistä, niin olen mukana, myöskin kahvituokiolla. jos paheksunta on muuten vaan kännistäörvellystä, niin voi olla et päristelen sit yksinäni ^^

edit: jaa, siis kyse oli siis "2 tunnin ajelulle lähiympristöön ja käydään pelästyttämässä Porin keskustan ihmisiä ja juomassa kahvia."  
baaa.gif
paheksunnan herättäminen päristimellä kuulostaa kivemmalta
sport05.gif
Kyllä sää Erno oot oikeassa tuossa paheksunta jutusta. Kyseessä on siis parin tunnin ajolenkki ja poiketaan keskustassa aiheuttamassa pahennusta. Toi meen sihteerikkö `Passeli` on joskus hieman pihalla
biggrin.gif
biggrin.gif

Kuules nyt "toimari"Timppa - meinaatko ihan oikeasti että a) Porin keskustassa olisi niin paljon ihmisiä tai b) jos siellä on ihmisiä, niin ne ois siinä kunnossa vielä perjantaina klo 18 jälkeen, että ne tajuais jotain paheksua.
biggrin.gif
Epäilen vahvasti.

Mutta yrittää sopii. Ja teretulemast siis siihenkin mukaan. Sitä lystimpää, mitä enemmän osallistujia. Jos edes joku puistopulsu saatais herätettyä.
wink.gif

pari kierrost kaupungin läpi, ns. "kespa-lenkkiä" tai "pillurallia", herättää takuulla kyllä valtaosan keskustan väestä
062802jumpie_prv.gif

Itse asiassa meillä on varmaan ihan velvollisuus esitellä Kespan lenkki vieraspaikkakuntalaisille.
wink.gif
Viime kerrasta taitaa ollakin jo kaks-kolmetoista vuotta.
062802moto_prv.gif

Mää tuun ainaski, vaikkei pyydettäis tai edes haluttais.
Kun on noin hienoo ohjelmaakin oikein meitä varten järkätty.
Osallistun kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan.

Juu eilisen tiukan neuvonpidon jälkeen näillä tietämillä olen tulossa paikalle, jos mitään elämää suurempaa ei ilmene
smile_org.gif

Olishan tämäkin tulossa...

Tosin näyttää siltä että pääsen pe-iltana vasta joskus klo 18-19 lähtee kohti Poria ja kauanko täältä sit sinne ajaa... kauan... Joten jää ne alkupaheet väliin... Ehkä jopa parempi niin
biggrin.gif

Joten jää ne alkupaheet väliin... Ehkä jopa parempi niin
biggrin.gif
Kyl me sulle paheet näytetään, kun pääset perille  
wink.gif

Ite varailin perjantain saldovapaaksi (ja toivottavasti saan) joten pitäisi päästä hyvissä ajoin perille...  
smile_org.gif
Sopivasti helatorstai sattuikin olemaan siinä juuri samalla viikolla  
biggrin.gif
Siis kun torstai on pyhä, ja perjantai on vapaa, niin sä tuut jo keskiviikko iltana
033102beer_1_prv.gif

Joten jää ne alkupaheet väliin... Ehkä jopa parempi niin
biggrin.gif
Kyl me sulle paheet näytetään, kun pääset perille  
wink.gif

Ite varailin perjantain saldovapaaksi (ja toivottavasti saan) joten pitäisi päästä hyvissä ajoin perille...  
smile_org.gif
Sopivasti helatorstai sattuikin olemaan siinä juuri samalla viikolla  
biggrin.gif
Siis kun torstai on pyhä, ja perjantai on vapaa, niin sä tuut jo keskiviikko iltana  
033102beer_1_prv.gif
Uiuiuiui... ei vaikuta kauheen hyvältä  
tounge.gif

Back