• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari mökkivarauslista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulispa huominen nyt äkkiä, että pääsis lähtemään... Jos Miima vaikka sitten auttais pyörän päältä pois, kun meen kuitenkin ihan juntturaan
biggrin.gif
Joo, mä hieron sut sit kuntoon vaikka saunassa  
wink.gif
Kyllä, olen väsynyt ja erittäin innoissani  
062802jumpie_prv.gif
Oih ja voih, lupaatko?
biggrin.gif

Kriisi ja kumppanit.

Meidän pikajuna lähtee klo 12 Petikon ABC:ltä. Jos haluaa mukaan niin ilmestyy paikanpäälle niin, että on lähtövalmiina klo 12.

Nyt pitää vaan selvittää missä helkkarissa se sellanen Petikon ABC on
tounge.gif
Kuitti. Koitan ehtiä, jos ei näy niin sit en ehtiny ja tuun omia aikojani.

nyt koitti se hetki jota on odotettu
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

tää lähtöö köröttelee kohti poria! nähdään jos hengissä selvitään perille
lookaround_orig.gif

Pitäsköhän vielä pestä tuo kurakasa...tai ees huuhdella
tounge.gif

Sit ku miehet raaskii jättää rakkaan työnsä ni meki lähetään köröttelee kohti merta
biggrin.gif

062802moto_prv.gif

Tulispa huominen nyt äkkiä, että pääsis lähtemään... Jos Miima vaikka sitten auttais pyörän päältä pois, kun meen kuitenkin ihan juntturaan
biggrin.gif
Joo, mä hieron sut sit kuntoon vaikka saunassa
wink.gif
Kyllä, olen väsynyt ja erittäin innoissani
062802jumpie_prv.gif
Epäreilua mäki oon jumissa jos sauna hierontaa löytyy
smile_org.gif
Pahoin pelkään, että totaali-jumissa olevia, ajomatkan ryydyttämiä on jonoksi asti saunan ovella...ihan sama, onko tullut Harjavallasta vai Inarista paikalle
tounge.gif

Alan valmisteleen kamat nippuun, nähdään Fox Islandilla, Petikon aakkosasemalla tai jossain välillä sattumalta.
062802moto_prv.gif
ja sitten
033102beer_1_prv.gif

INKA! Mitä mä teen siellä tien poskessa kun sun koira päättää lähteä tutustumaan uuteen ympäristöön? Voin kyllä huudella esim KOIRAAAA, MUSTIIII, HAUVAAAA, tms. Mutta taitaa mennä aika tovi ennen kuin arvaan oikean nimen. Eli kerro nyt ihmeessä mitä nimeä se tottelee.

INKA! Mitä mä teen siellä tien poskessa kun sun koira päättää lähteä tutustumaan uuteen ympäristöön? Voin kyllä huudella esim KOIRAAAA, MUSTIIII, HAUVAAAA, tms. Mutta taitaa mennä aika tovi ennen kuin arvaan oikean nimen. Eli kerro nyt ihmeessä mitä nimeä se tottelee.
Eikös se joku Lutka ollu? Mutta mitä mä oon nähny, niin se ei kyllä tottele mitään nimeä.

Eikös se joku Lutka ollu? Mutta mitä mä oon nähny, niin se ei kyllä tottele mitään nimeä.
Mihin mä olen taas joutunut?
biggrin.gif

biggrin.gif
Kaverit tottelee myös nimeä KAMU
tounge.gif
Tottelee 8kk ikäiseksi muuten todellakin hyvin.
wink.gif

biggrin.gif
tounge.gif
wink.gif
Onko sen etunimi Otto?

Lueskelin tota sun kuvan päällä olevaa letkautusta ja voinen todeta että nyt kyllä liioittelet. Meikäläinen on vanhempi, väsyneempi, laiskempi ja vieläpä lihavampi.
biggrin.gif
Kohtahan se nähdään
biggrin.gif
Kaikki on suhteellista. Pitää verrata entiseen
biggrin.gif
Ei naapuriin
biggrin.gif

biggrin.gif
tounge.gif
wink.gif
Onko sen etunimi Otto?
Otto on kamun, kamu  
tounge.gif
Tätä jos tarkoitit, niin ei liity sit mitenkään asiaan

Back