Juu on tilaa... tervetuloa vaan... ilmoittele kun jonnekin mökkiin päädytVieläkö löytyisi tilaa yhdelle siakkeelle, jos tulisin mukaan?Ihme lopettajia täällä. Peruuttelee viimetingassa. Nöfföt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu on tilaa... tervetuloa vaan... ilmoittele kun jonnekin mökkiin päädytVieläkö löytyisi tilaa yhdelle siakkeelle, jos tulisin mukaan?Ihme lopettajia täällä. Peruuttelee viimetingassa. Nöfföt!![]()
Selvä se. Rymistelen teidän kämppään ja kuittailen kulut paikanpäällä.Juu meiän mökkiin kyl mahtuu. Ilmota tänne, jos haluut tulla.Vieläkö löytyisi tilaa yhdelle siakkeelle, jos tulisin mukaan?Ihme lopettajia täällä. Peruuttelee viimetingassa. Nöfföt!![]()
Kellonaika muuttunut itsellä.. Sopisko sulle tuossa kahden pintaan lähtö Espoosta sinnepäin?Mä en osaa mitään tarkkaa aikaa sanoo koska olisin valmis lähtemään, siks vähän kyselenkin et monelta porukat on lähdössä jos sitten ehtis samaan sakkiin edes jonkun kanssa.
Tai sit tuun taas yksin ja kiertoteillä eksyillen.
Poriinhan on vähintään 400km Espoosta, tai ainakin viime vuonna oli![]()
Lisätty mökkivahvuuteen.Selvä se. Rymistelen teidän kämppään ja kuittailen kulut paikanpäällä.Juu meiän mökkiin kyl mahtuu. Ilmota tänne, jos haluut tulla.Vieläkö löytyisi tilaa yhdelle siakkeelle, jos tulisin mukaan?Ihme lopettajia täällä. Peruuttelee viimetingassa. Nöfföt!![]()
![]()
Piipuhan on ainakin lähdössä klo 14 Bembölen kahvituvalta. Itse toivon pääsevani matkaan jo aiemmin, mutta jos aikataulu kusee niin suuntaan tonne Bembsikiin klo 14.Kellonaika muuttunut itsellä.. Sopisko sulle tuossa kahden pintaan lähtö Espoosta sinnepäin?
Joo, mä hieron sut sit kuntoon vaikka saunassaTulispa huominen nyt äkkiä, että pääsis lähtemään... Jos Miima vaikka sitten auttais pyörän päältä pois, kun meen kuitenkin ihan juntturaan![]()
muuten oikein,mutt lähetään Bembölen kahvituvan viereiseltä huoltsikalta.vaik aika lähekkäihän ne onPiipuhan on ainakin lähdössä klo 14 Bembölen kahvituvalta. Itse toivon pääsevani matkaan jo aiemmin, mutta jos aikataulu kusee niin suuntaan tonne Bembsikiin klo 14.Kellonaika muuttunut itsellä.. Sopisko sulle tuossa kahden pintaan lähtö Espoosta sinnepäin?
Tommosella tarjouksella mäkin tulisin Posariin ...ehkä...Joo, mä hieron sut sit kuntoon vaikka saunassa
Miimuskaa on kyllä varotettu. "pysyt sitten erossa siitä kaljupäästä"Tommosella tarjouksella mäkin tulisin Posariin ...ehkä...Joo, mä hieron sut sit kuntoon vaikka saunassa![]()
Tuo rakennus kun tuossa keskellä möllöttääKriisi ja kumppanit.
Meidän pikajuna lähtee klo 12 Petikon ABC:ltä. Jos haluaa mukaan niin ilmestyy paikanpäälle niin, että on lähtövalmiina klo 12.
Nyt pitää vaan selvittää missä helkkarissa se sellanen Petikon ABC on![]()
Niin sä vaan korkkaat Mersun etupenkillä?Mä en starttaa ollenkaan.![]()
+1Mä en starttaa ollenkaan.![]()
Tai takana.Niin sä vaan korkkaat Mersun etupenkillä?