no sen koon voi ilmoittaa tässä ilmoittautumisen yhteydessä, maksu menee samalle tilille, kuin mökkivarauskin. Kuitenkin omana maksunaan, viestikenttään teksti splättisPitääkö tuo koko ilmottaa tässä vai miten.. maksetaanko tää splättis kenelle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no sen koon voi ilmoittaa tässä ilmoittautumisen yhteydessä, maksu menee samalle tilille, kuin mökkivarauskin. Kuitenkin omana maksunaan, viestikenttään teksti splättisPitääkö tuo koko ilmottaa tässä vai miten.. maksetaanko tää splättis kenelle?
Tässä on kiteytetty aika paljon viimevuodesta. Et halua missata tätä. Joitain kuvia meinasin lisätä mutta ajattelin sitten että en lisääTässä harkitsen kovasti, että pitäisikö vihdoinkin osallistua ko. tapahtumaan. Muutamana vuonna oon leirin jälkeen juttuja lueskellessa miettiny, notta W*ttu miksi mä en ollut mukana? Siinähän se samalla menis org. tapahtuma "neitsyys"
Ylistäkää mulle kauheesti ko.meininkiä, niin saatatte joutua olemaan mun seurassa ensi kerralla![]()
Joo siirrän ja se patjajuttu selvitetään...kookin ja maukan saa siirtää meiän möksään jos on mahdollista saada yksi patja![]()
Tuskin saa ja jos olet niitä säilyttänyt lämpimässä tai valolle alttiina niin veikkaan ettet edes haluaisit niitä käyttääSaakohan muuten tuoda omia kuulia tuohon pyssyyn, olis viimekesältä yks pussi.![]()
![]()
Mulla on kaksi sääntöä koneen ääressä kännäilyllä, ensimmäinen on etten tee mitään päivityksiä koneeseen ja toinen on etten mene nettipankkiinNooo, sehän on vaan rahaa.
Ja noinhan mä vähän aattelinkin.![]()
Joo, tää EAK kurssin hinta on tosiaan 30 euroa hlö/vkonloppu, eli koko mökin hinta on tuo 120 eiroaNo nyt mineen jummarra, siis maksaak yhdeltä hölöltä viikonloppu 4-hlön mökissä 120 egee, minoon tyhmää, mut kallista sano. No pakko kai se on maksaa ja tulla teidän kiusaks, kun toi Tahko jää pakosta väliin. No niin kävin tossa välissä hoitamassa maksun pois. Ihmetellään noita hintoja sit myöhemmin. Petulle tiedoks että laitoin Mökki 19 Petu noihin mökkitietoihin. Riittääks tää viralliseks ilmoittautumiseks, vai pitääks jossain muussa foorumissa käydä täyttämässä jotain ihan virallisia planketteja tän lisäks?![]()
Juh. Ja tää meni sit hallituksessa läpi maininnalla EAK, joten tarttee varmaan ennakoida koko viikonloppu.![]()
![]()
no jos on sellainen tunne et pitäis haalareiden venyä niin voi senkin ilmoittaa, mut aika väljiä ne onMulla on mittaa 178 senttiä. Kummaa kun painoa ei kysellä jos vaikka joku oiski vähän pulleampi tapaus, vaan ehkäpä nää haalarit venyy![]()
Sanoisin että nyt oli kiinnostuneita n 10 kpl alunperin... eli odottelen koko merkintöjä pelaajilta jotta saadaan ns ilmo että tulee splättäilemään ja että saadaan oikeankokoiset asut...paljonkos on splättääjiä?
ei jaksa laskea![]()
![]()