• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Posari mökkivarauslista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä harkitsen kovasti, että pitäisikö vihdoinkin osallistua ko. tapahtumaan. Muutamana vuonna oon leirin jälkeen juttuja lueskellessa miettiny, notta W*ttu miksi mä en ollut mukana? Siinähän se samalla menis org. tapahtuma "neitsyys"
Ylistäkää mulle kauheesti ko.meininkiä, niin saatatte joutua olemaan mun seurassa ensi kerralla
smile_org.gif

Tässä harkitsen kovasti, että pitäisikö vihdoinkin osallistua ko. tapahtumaan. Muutamana vuonna oon leirin jälkeen juttuja lueskellessa miettiny, notta W*ttu miksi mä en ollut mukana? Siinähän se samalla menis org. tapahtuma "neitsyys"
Ylistäkää mulle kauheesti ko.meininkiä, niin saatatte joutua olemaan mun seurassa ensi kerralla
smile_org.gif
Tässä on kiteytetty aika paljon viimevuodesta. Et halua missata tätä. Joitain kuvia meinasin lisätä mutta ajattelin sitten että en lisää
biggrin.gif

Lainaa (Jagge @ Touko. 28 2007,10:50)
Iso kiitos kaikille. Tänä viikonloppuna tapahtui jotain perin kummallista:

1. poliisi ei tullut paikan päälle kuokkimaan

Tietojeni mukaan alueella olisi kyllä nähty muutamakin poliisi
biggrin.gif

Lainaa
2. karavaanareista tuli kavereita (toisten kanssa enemmän, toisten kanssa vähemmän)

Joo, ekana päivänä oli pientä vääntöä ja toisena päivänä koittivat juottaa ja syöttää mua mukavaksi
biggrin.gif
outoa porukkaa...

Lainaa
3. olemme ensi vuonnakin tervetulleita alueelle!

Tätä en usko ennenkuin näen - ja toivottavasti näen

Mulla on mittaa 178 senttiä. Kummaa kun painoa ei kysellä jos vaikka joku oiski vähän pulleampi tapaus, vaan ehkäpä nää haalarit venyy
tounge.gif

No nyt mineen jummarra, siis maksaak yhdeltä hölöltä viikonloppu 4-hlön mökissä 120 egee, minoon tyhmää, mut kallista sano
baaa.gif
. No pakko kai se on maksaa ja tulla teidän kiusaks, kun toi Tahko jää pakosta väliin. No niin kävin tossa välissä hoitamassa maksun pois. Ihmetellään noita hintoja sit myöhemmin. Petulle tiedoks että laitoin Mökki 19 Petu noihin mökkitietoihin. Riittääks tää viralliseks ilmoittautumiseks, vai pitääks jossain muussa foorumissa käydä täyttämässä jotain ihan virallisia planketteja tän lisäks?
confused_orig.gif
nixweiss.gif
Juh. Ja tää meni sit hallituksessa läpi maininnalla EAK, joten tarttee varmaan ennakoida koko viikonloppu.
confused_orig.gif

Jösses, toivottavasti et maksanut omasta mökkipaikastas oikeasti 120 euroa..
tounge.gif
Eli toki MÖKIN hinta 120e ja sitten se jaettuna asukkiluvulla.

Ja tuanoinni, splättikseen mulle haalarit kokoa 170cm.

Nooo, sehän on vaan rahaa.
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
Ja noinhan mä vähän aattelinkin.

No nyt mineen jummarra, siis maksaak yhdeltä hölöltä viikonloppu 4-hlön mökissä 120 egee, minoon tyhmää, mut kallista sano
baaa.gif
. No pakko kai se on maksaa ja tulla teidän kiusaks, kun toi Tahko jää pakosta väliin. No niin kävin tossa välissä hoitamassa maksun pois. Ihmetellään noita hintoja sit myöhemmin. Petulle tiedoks että laitoin Mökki 19 Petu noihin mökkitietoihin. Riittääks tää viralliseks ilmoittautumiseks, vai pitääks jossain muussa foorumissa käydä täyttämässä jotain ihan virallisia planketteja tän lisäks?
confused_orig.gif
nixweiss.gif
Juh. Ja tää meni sit hallituksessa läpi maininnalla EAK, joten tarttee varmaan ennakoida koko viikonloppu.
confused_orig.gif
Joo, tää EAK kurssin hinta on tosiaan 30 euroa hlö/vkonloppu, eli koko mökin hinta on tuo 120 eiroa
biggrin.gif

Kiva huomata että olette valmiit uhraamaan mökkipaikasta isojakin summia
biggrin.gif

Joo me selvitetään toi juttu ja siirrän sut vaikka mökkiin nro 6 ja jos olet maksanut jo koko mökin eli 120 euroa niin muut asukkaat mökistä maksavat osuutensa sinulle
buttrock.gif

Ja ei tarvi ilmoittautua muualle, eikä täytellä planketteja.
Kyllä tää tästä...

Orgshopin poppoo tarttis alustavasti yhen 4-hengen mökin kaikilla herkuilla.

Tänks listan pitäjälle jos merkkailet.

PS. Mökki on myös maksettu justiinsa eli 120 ekee.

t. Spagu

Back